Am actualizat pe site locurile rămase libere la activitățile AGIRo (am actualizat și invitația și tabelul de înscriere)

Viorel Danut Dolha

to Viorel Danut Dolha' via AGIRo, Viorel Danut Dolha' via CD-AGIRo, Viorel Danut Dolha' via DP-AGIRo

Am actualizat pe site locurile rămase libere la activitățile AGIRo (am actualizat și invitația și tabelul de înscriere):

1.La congresul din Neamț locurile s-au ocupat deja. Puteți să mă sunați la 0723259290 după 17 iunie ca să vă spun dacă hotelul ne dă locuri suplimentare sau dacă mai găsim un hotel.

2.Eventuala activitate de la Chișinău are șanse mici să se realizeze.

3.La școala de vară de la Eforie mai sunt locuri la hotel Cosmos:

-la hotel Crișana locurile sunt epuizate. Puteți să mă sunați la 0723259290 după 17 iunie ca să vă spun dacă hotelul ne dă locuri suplimentare

-la hotel Cosmos sunt încă locuri libere la mai toate tipurile de camere. Înainte de înscriere să mă sunați totuși la 0723259290

https://agiro.ro/2022/06/11/invitatie-pentru-cadre-didactice-simpozioane-congres-si-scoala-de-vara-internationale-publicare-articole-pentru-invatatori-educatoare-si-profesori-de-la-ciclul-gimnazial-si-liceal-2/

cerere-de-inscriere-individuala-in-agiro-pentru-invatatori-educatoare-profesori-de-gimnaziu-sau-liceu.doc
invitatie-pentru-cadre-didactice-congres-scoala-de-vara-internationale-publicare-articole.doc
tabelul-de-inscriere-la-activitatile-agiro-si-articole-2022.xls