Vești privind noi locuri la activitățile din Neamț și Eforie:

1 view

Viorel Danut Dolha

to Viorel Danut Dolha' via AGIRo, Viorel Danut Dolha' via CD-AGIRo, Viorel Danut Dolha' via DP-AGIRo

Vești privind noi locuri la activitățile din Neamț și Eforie:

1.Pentru toți cei înscriși deja:

a)În unele tabele numele și școala nu sunt scrise corect (așa cum am trecut la început de tabel ca model). Din tabele se generează automat diplomele;

b)Unele tabele puteau fi mai clare privind repartiția pe camere. Cei care cred că este neclar mă pot suna la 0723259290.

2. Pentru Piatra Neamț:

S-au mai găsit locuri (NU se primesc carduri de vacanță) pentru congresul de la Neamț din 25-28 iulie.

La Liceul Economic ,,Al.I.Cuza” din Piatra Neamț gazdele mai sunt 13 locuri de cazare (6 camere cu două paturi plus în a șaptea cameră încă un loc pentru o doamnă singură. Condiții de **) - 50 lei patul/ zi.

Masa va fi la restaurantul Casa Românească începând cu cina din 25 iulie și terminând cu prânzul din 28 iulie. Cina festivă din 26 iulie va fi pentru toți la Hotel Ceahlău.

Total cazare și masă / persoană = 365 lei. Plus taxa de participare = 395 lei. Plus cotizația = 420 lei. Se mai pot trimite articole (30 lei/ articol )

PROCEDURA de înscriere:

Prima dată sunați cât de repede la 0723259290 ca să țin rezervate locurile câteva ore, timp în care veți trimite tabelul de înscriere și dovada plății la asociatiain...@gmail.com

După ce primiți acceptul achitați integral online de pe card sau la ghișeele bancare sau prin mandat poștal, în contul: Asociaţia Generală a Învăţătorilor din România, cod fiscal 23564572, cont CEC Bank Arad (sucursala Bdul. Revoluţiei nr. 5-7), cod IBAN RO32CECEAR0137RON0355948.

3.Pentru locuri noi la Eforie SUD:

Sunați-mă vineri, 15 iulie între orele 12-13 la 072329290 să văd dacă ne suplimentează locuri la hotelurile Crișana și Cosmos.

4.Articole se pot trimite până în 5 august.

invitatie-pentru-cadre-didactice-congres-scoala-de-vara-internationale-publicare-articole.doc
tabelul-de-inscriere-la-activitatile-agiro-si-articole-2022.xls