Noutăți privind congresul, deplasarea în Serbia și articole

Viorel Danut Dolha

to Viorel Danut Dolha' via AGIRo, Viorel Danut Dolha' via CD-AGIRo, Viorel Danut Dolha' via DP-AGIRo, Agiro Grup

1.La congresul de la Oradea din 3-6 august am mai suplimentat cu 10 camere. ÎNSCRIERILE ȘI PLĂȚILE se pot face doar după ce sunați întâi la 0723259290 ca să vă spun dacă mai sunt camere libere dintre cele 10 cu care am suplimentat. Abia apoi completați tabelul atașat trimițându-l doar la asociatiain...@gmail.com atașând împreună cu tabelul și dovada scanată a documentului de plată.

2.Am noi date despre deplasarea în Serbia (29-31 august) Am postat întreg programul. Cazarea și masa din Serbia costă 94 euro în total. Se va adăuga costul transportului. În 2019 a fost de 200 lei/ persoană și a fost un autocar care a plecat din Focșani și a luat colegi pe parcurs din Buzău, București, Pitești, Slatina, Craiova și Drobeta. Acum abia urmează să ne interesăm de transport (sunați-mă la 0723259290 dacă aveți vreo variantă). Se va ține a XVIII–a ediție a Simpozionului Internațional „Portrete de dascăli – de la Sandu Cristea Timoc la Vesna Schubert” și Proiectul internațional ,,Românii de lângă noi” – cu ocazia Zilei Limbii Române.

3.Articole pentru a fi publicate pot fi trimise până în 15 august.

Amănunte pe

INVITAȚIE pentru cadre didactice (simpozioane, congres și școală de vară internaționale, publicare articole) – pentru învăţători, educatoare și profesori de la ciclul gimnazial şi liceal

Cerere de Înscriere Individuală în AGIRo pentru învățători educatoare profesori de gimnaziu sau liceu.doc
INVITAȚIE pentru cadre didactice (simpozioane, congres și școală de vară internaționale, publicare articole).doc
TABELUL de inscriere la activitatile AGIRo si articole 2021.xls