Habip Hamza Erdem
unread,Dec 28, 2009, 8:06:18 PM12/28/09Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to ağınlılar grubu
ARANAN BEȘİKTAȘ
Yanılmıyorsam Beșiktaș’tı aranan.
İskandinav ülkelerinden birine gittiklerinde, gümrükte aranmıșlardı.
Futbolcuların donlarının içine değin bakmıșlar mıydı ne idi?
Amaç arama mı idi?
İhbar mı vardı?
Hayır futbolcuların morallerini bozmak idi amaç. Ve giderek
Türkiye’yi küçümsemek.
Șu Seferberlik Tetkik Kurulunu aramaya kararlı savcı ve yargıçların
amacı ne ola ki?
Ne bulmayı ummaktalar?
Belge odasında belge buldum denilecek değil herhalde.
Ne ki o belgeleri zorla görmek istemede bir amaç olmalı değil mi ama?
Gerçekte bu bir erk savașımıdır.
Bu Türkiye’de Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin kökünden ele
geçirilmesi savașımıdır.
Beșiktașlı futbolcular aranmaya tepki gösterip ülkelerine dönme
cesaret, bilgi ve onurunu gösterememiș olabilirler.
Bu tür bir aranmaya tepki olarak, donlarının içindekileri ellerine
alıp tüm dünyaya gösterme becerisini de göstermemiș olabilirler.
Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nden herhangi bir yetkili sözkonusu ülke
futbolcuları ve hatta o ülke Büyükelçisinin donuna sıyırmayı düșünmüș
olamaz mıydı?
Bu tür bir girișimde herhangi bir haksızlık sözkonusu olabilir miydi?
Bu hukukun uygulanması olmaz da ne olurdu?
Hak ve hukukun arama yöntemi bașka ne olabilirdi ki?
Beșiktaș arandı ve arandığıyla kaldı.
Seferberlik Tetkik Kurulu’nun aranması da ‘komuta kademesi’nin
donunun aranması ile aynıdır.
Beșiktaș’ın hakkını arayamayan Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin kendi
haklarının gasp edilmesine alıșmıș olması demektir.
Komuta Kademesi’nin donu önemli değil, kol kırılır yen içinde kalır.
Fakat o aramayı yaptıranların ‘iyi niyet’inden kimse sözetmesin.
Onlar tartıșmasız ‘kötü niyetli’dirler.
Onlardan Türkiye Cumhuriyeti Devleti için herhangi, ama herhangi bir
yarar gelebileceğini sananlara da așkolsun.
Dedikleri dedik, çaldıkları düdük olsun.
Ancak tam yetmișbeș milyon Türkiye halkı bunlardan hesap soracaktır,
bundan kușkunuz olmasın.
Donları ellerine verilenlere de yazıklar olsun.
Bașka ne diyelim?
Hukuk öyle ulu orta konușmakla olmamakta demek ki.
‘Hukuk Devleti’ imiș..
Hukuk gökten inmez, yaratılır a kafa.
Bak adam ‘kendi hukuku’nu nasıl dayatmakta.
Ve yetmișbeș milyon kișiden bir kiși bile bunu onaylamamakta.
Siz de mi onlardansınız yoksa?
Habip Hamza Erdem