Habip Hamza Erdem
unread,Dec 26, 2009, 7:46:15 PM12/26/09Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to ağınlılar grubu
DAVADAN DÖNDÜ
Alaca Karanlık Partisinden Elazığ parlamenteri Fevzi İșbașaran iși
bașardı.
Gerçekten çok önemli bir iș bașardı.
Kutluyorum.
Yerdeșimdir, ama kendisini tanımam.
Turizm ve ticaret okumuș; ticareti falan iyi kavramıș herhalde.
Özal’a mı ne danıșmanlık yapmıș; özel kalemde çalıșmıș.
Bir Özal yetiștirmesi olarak ne ararsan var demek ki.
Ve birbașına bu bile kendisini tanımamama yeter.
Ancak benim kedisini kutlamama neden olay bașka.
Ne diyor İșbașaran ‘Can ve mal güvenliğim kalmadı’.
Niye?
Çünkü Alaca Karanlık Teknesini terk etme kararı aldı da ondan.
Davadan döndü yani.
Ve demek ki bu Alaca Karanlık Tarikatı’nı terk etmenin bir yaptırımı
olduğu bunlara belletiliyor.
Boșuna șurada burada bunları bir araya toplamıyorlar.
Zavallı halkımız da bunlar ülke sorunlarını falan konușuyorlar
sanıyor.
Oysa Fevzi İșbașaran bașka ne dedi?
“Bu açılım-maçılım konusunu parti, pardon tarikat grubumuz bilmez;
kesinlikle aramızda tartıșmadık ve çoğu arkadașımız gelișmelerden çok
rahatsız”.
Demek ki neymiș?
Bu Alaca Karanlık Tarikatında, dünyada çok revaçta olan diğer
tarikatlar gibi, tartıșma yapılmaz. Tarikat bașkanı ne demișse o olur.
Tıngır-Mıngır Fırat da ram mı ne diyordu ya..
Arapça boyun eğmek mi ne demek ama fransızca tren demek.
O nedenle olsa gerek; dr Recep trenden inenin vay haline diye
uyarmıștı.
Eh tarikat bașkanının da bir bașkanı olur değil mi ama?
Ya da eșbașkanları..
GW Hossein yani Geoge Walter Hossein bir bașkan ise; GF Obama yani
Gülen Fetullah Obama da diğeridir zahir.
Her ne ise..
Ancak Fevzi İșbașran çok çok önemli bir iș daha bașardı o arada.
Bülent Ersoy, pardon Arınç’a asker suikast yapmaz dedi.
Yaparsa tarikatın diğer adamları yapar; bu sivil de olabilir, polis
de..
Demek ki neymiș?
Bu tarikatın içinde kopmalar bașlarsa; davadan dönen ya da trenden
inen olursa onun ‘can ve mal güvenliği kalmaz’ imiș.
Ve bunlarda yalanın ve dolanın hası olduğu için; suçsuz adamları
tutup tutup içeri atabilirlermiș.
Bunlara uygun polis de varmıș; savcı ve yargıç da..
Bir asker bulamıyorlarmıș bu iș için.
O nedenle olsa gerek hazreti İlker hazretlerinin karargahlarını basıp
duruyorlarmıș.
Ne demișler?
Arayan mevlasını da bulur belasını da.
Bakalım sizinkiler hangisini bulacak?
Habip Hamza Erdem