Selamlar
CMMI-Dev (L3 ve ustu) edinim sureclerinde ya da CMMI sertifikali bir
kurumda calisirken Agile pratiklerini ya da yontemlerini kullanan var
mi? Varsa bunu nasil sagladiklari konusunda ve karsilastiklari
problemler hakkinda bilgi verebilir mi?
Ibrahim Saracoglu
http://twitter.com/saracogl