Çevik Süreçlerle tanışma toplantısı..

1 view
Skip to first unread message

bahadi...@gmail.com

unread,
Apr 16, 2008, 5:49:35 PM4/16/08
to AgileTurk
Selamlar,

Bugun Çevik süreçlerle tanışma seminerini yaptık. Beklediğimin üstünde
bir katılım oldu, yaklaşık 70 kişi vardı
AgileTurk grubundan da katılan arkadaşlar oldu, çok teşekkür ediyorum
kendilerine..

umarım herkes beklentilerini karşılayacak bilgilerle
dönmüştür..Değerlendirme formlarına göre memnun kalanların ve devamını
bekleyenlerin sayısı çok fazla..O yuzden mayıs ayı içerisinde daha
detaylı ve uygulamalı olacak eğitimi de yapacağız..Bugun 4 kişi kayıt
olmuş bile..

Tanışma toplantısını yaptık artık sıra çevik süreçlerle kaynaşma
da :)

Saygılarımla..
Halil Bahadır
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages