Scrum Master / Agile Coach a Kreatywność Zespołu

Mieszko Olszewski

Feb 1, 2024, 2:46:40 AMFeb 1
to Agile Warsaw
Cześć,

Nazywam się Mieszko Olszewski. Jestem doktorem nauk o zarządzaniu oraz (m.in.) adiunktem na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie; prowadzę także bloga na temat kreatywności pt. NoAutomata.com

Prowadzę interesujące badanie na temat roli Scrum Mastera / Agile Coacha we wspieraniu kreatywności oraz warunków sprzyjających kreatywności w zespołach projektowych. Celem badania jest stworzenie opracowania naukowego.

Poszukuję doświadczonych SM / AC, którzy byliby chętnie wziąć udział w takim badaniu. Do badania chciałbym zaprosić osoby, które posiadają minimum 2,5-3 lata doświadczenia jako SM / AC oraz współpracowały m.in. z 2 zespołami projektowymi.

Udział w badaniu polegałby na rozmowie (online, Teams). Czas rozmowy to około 45-60 min. Z doświadczenia wiem, że rozmowa w trakcie badania stanowi okazję do pogłębionej refleksji nad procesami kreatywnymi w zespołach projektowych.

Rozmowa będzie nagrywana. Nagranie nie będzie udostępniane – ani w całości, ani we fragmentach. Wszelkie wypowiedzi, o ile będą użyte, zostaną całkowicie zanonimizowane.

Z góry uprzejmie dziękuję za rozważenie tematu.

Z wyrazami szacunku,

Mieszko Olszewski, dr