Szukam nowych wyzwań jako entry agile coach / scrum master. Duże doświadczenie w pracy z ludźmi

Andrzej Jabłonowski

to Agile Warsaw
Cześć

mam ponad 20-letnie doświadczenie w pracy z ludźmi i grupami (HR, projekty, szkolenia, doradztwo), certyfikaty trenerski PRINCE2 i badań osobowości zawodowej (m.in. do dopasowywania ról i zadań do ludzi, efektywnego zarządzania zespołem).
Mam także ponad roczne doświadczenie qusi-scrumowe.

Chciałbym spróbować swoich sił w roli agile coacha czy scrum mastera. Jestem chętny przyjąć też pozycje wspierające czy juniorskie. Pracy się nie boję :-)

Lubię pomagać ludziom i organizacjom w rozwoju. Może i Wam pomogę? :-)

Mój profil zawodowy:
Chętnie doślę szczegółowe dane.

Z góry dziękuję za kontakt

Dobrego dnia