Szukam firm do zbadania. Czy ktoś coś? :)

Akcja Komunikacja

to agile-...@googlegroups.com

Dzień dobry wszystkim,

Mateusz Srebrny wskazał mi Waszą grupę e-mailową jako miejsce, w którym mogę podjąć pewną próbę.
Jaką próbę?
O tym poniżej - bardziej i mniej oficjalnie.

Mniej oficjalnie - od paru miesięcy szukam 2-3 firm, w których mogłabym zrobić badania (wywiady z paroma pracownikami) do pracy doktorskiej.
Chodzi o innowacje oddolne, z udziałem pracowników, gdzie tworzenie nowości dzieje się poprzez procesy ulepszania.

Mój "miernik sukcesu" z korespondencji na LI to 2%-3%. Czyli mam 2 wstępnie zadeklarowane firmy :((
Mateusz Żurawik skierował mnie do MeetUp Agile Warsaw jako miejsca, gdzie można szukać dalej (i może bardziej efektywnie).

Poniżej (i w załączeniu) oficjalna prośba oraz wskazanie, co mogę zaoferować w zamian za możliwość przeprowadzenia badania. Załączam też zaświadczenie o tym, że faktycznie jestem studentką :)

Tu moje pytanie do Was: kto z Was chciałby/chciałaby podjąć temat i sprawdzić, czy jego/jej organizacja wyrazi gotowość do udziału w badaniu?

Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego dnia!

Agnieszka Padzik-Wołos

Prośba o udział w badaniu naukowym „Innowacje pracownicze jako rutyna organizacyjna i źródło wiedzy w organizacji”

Praca dotyczy innowacji pracowniczych (employee-driven-innovations), które powstają w toku pracy na bazie doświadczenia pracowników, ich wiedzy i zbiorowych działań
o charakterze ciągłych ulepszeń w produktach czy procesach biznesowych.

Celem pracy doktorskiej jest wzbogacenie wiedzy teoretycznej, jak tworzy się wiedza w organizacji dzięki procesom innowacji pracowniczych. Wnioski zawarte w części dotyczącej badań nie będą w żaden sposób wykorzystane w celach komercyjnych.

Obecnie poszukuję firmy do badania - poniżej przekazuję ogólne informacje na temat badania

  • Badanie jest poufne.

  • Badanie jest anonimowe – w pracy doktorskiej firma zostanie opisana jako np. „Firma A”, a pracownik - jako „pracownik A, B, C” itd. Z opisu firmy czy pracownika usunę informacje, które mogłyby zidentyfikować pracownika lub firmę.

  • Badanie ma formę wywiadów osobistych osobami, które uczestniczą w procesie tworzenia i wdrażania innowacji. Wskazanie tych osób zależy od Państwa

Co mogę zaoferować w zamian?

W zamian za poświęcony czas, oferuję Państwu jedno z dwóch świadczeń do wyboru:

    1. bezpłatne opracowanie raportu z badań dotyczących Państwa firmy w formie prezentacji

    lub

        2. pracę doradczą związaną z komunikacją marketingową, którą zajmuję się zawodowo. Może to być audyt strategii komunikacji lub komunikacji w określonym kanale – w zależności od Państwa potrzeb.

Z poważaniem

Agnieszka Padzik-Wołos

Studia doktoranckie, kierunek Zarządzanie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

list innowacje pracownicze badania PadzikWolos.pdf
zaswiadczenie studia doktoranckie PadzikWolos.pdf