Scrum Master poszukiwany :)

Piotr Zajaczkowski

to agile-...@googlegroups.com
Cześć :)

Jeśli znacie i polecacie (!) jakiegoś Scrum Mastera, który akurat szuka pracy, to przekażcie mu proszę mój adres e-mail :) Moja firma poszukuje właśnie nowego Scrum Mastera a zależy nam na w miarę doświadczonej osobie na tym stanowisku.

Praca w Warszawie na Mordorze (niestety) z możliwością częściowej pracy zdalnej. Tylko umowa o pracę. Widełek niestety nie znam, ale raczej da się dogadać z firmą ;) Projekt stricte technologiczny. Wyzwania związane ze skalowanym Scrumem.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc oraz przepraszam za spam,
Piotrek.