Kreatywność w zespole projektowym - zaproszenie do badania!

Mieszko Olszewski

to Agile Warsaw
Szanowni Państwo,

Nazywam się Mieszko Olszewski, jestem doktorantem na Akademii Leona Koźmińskiego.

W ramach pracy doktorskiej realizuję badanie dotyczące kreatywności w zespołach projektowych. Badanie może stanowić okazję do pogłębionej refleksji nad procesami kreatywnymi w Państwa zespołach projektowych.

SZCZEGÓŁY:

Poszukuję otwartego i innowacyjnego zespołu projektowego, który zechciałby podzielić się swoimi doświadczeniami i poświęcić mi trochę czasu na wspólną rozmowę oraz wypełnienie ankiety. W czasie rozmowy z zespołem projektowym przeanalizowaliśmy m.in. proces powstania szczególnie odkrywczych pomysłów oraz metody stymulowania kreatywności w czasie pracy projektowej. W czasie badania będę zadawał pytania nie tylko o tzw. "techniki kreatywności", ale przede wszystkim o inne czynniki mające wpływ na kreatywność, takie jak m.in. sposób kierowania zespołem, atmosfera w zespole, metody motywowania zespołu do twórczej pracy, proces powstawania szczególnie twórczych pomysłów itd.

Rekrutacja: Do udziału w badaniu chciałbym zaprosić jeden zespół projektowy, który wspólnie pracował nad jakimś w miarę innowacyjnym projektem (wymagającym pewnej pomysłowości) i zakończył ten projekt z sukcesem. Nie będziemy rozmawiać o szczegółach projektu - projekt służy jedynie jako pretekst do rozmowy, do zilustrowania podejmowanych działań.

Przebieg badania: Badanie składa się z kilku etapów, które można realizować w osobnych terminach o dowolnej porze:
1) rozmowa z szefem zespołu (ok. 60 min)
2) rozmowa z całym zespołem (ok. 120 min.)
3) ankieta online (ok. 40 min)
4) zdjęcia miejsca pracy.

Ze względu na pandemię niemal całość badania prowadzę online, przy pomocy aplikacji ZOOM.

Na wszystki pytania chętnie odpowiem telefonicznie lub mailowo! :)

Z wyrazami szacunku,
Mieszko Olszewski
604 051 136 / mieszkoo...@gmail.com