Codility szuka Agile Coacha

Mateusz Srebrny

to agile-...@googlegroups.com, Marcin Kubica, mateusz...@codility.com
Witajcie,

Codility to SaaSowa platforma, która pomaga rekruterom (technicznym i nietechnicznym) rekrutować inżynierów (głownie poprzez automatyczną weryfikację umiejętności technicznych).

Rośniemy, startujemy kolejne produktowe zespoły - potrzebujemy kogoś, kto wraz ze mną dbałby, żeby się rzeczy kręciły :)

Chętnych zapraszam albo bezpośrednio do mnie (mateusz...@codility.com) lub do aplikowania tu: https://jobs.lever.co/codility/c7d9032c-cdd4-402e-8dff-9452e07713cd

:)

Ukłony
M.

Jan Woźniak

to Agile Warsaw
Jeśli rozważalibyście zainwestowanie w początkującego z potencjałem... to wysyłam zaproszenie na Linkedinie. :)

Mateusz Srebrny

to agile-...@googlegroups.com
Szukamy raczej nie początkujących :)
Ale porozmawiać nie zaszkodzi - zaproszenie zaraz akceptuję :)

Ukłony
M.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Agile Warsaw” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na agile-warsaw...@googlegroups.com.