Pomoc przy pracy magisterskiej

Joanna Wypych

to Agile Warsaw
Cześć,
piszę aktualnie pracę magisterską, na temat różnych adaptacji frameworku scrum w organizacjachi byłabym baardzo wdzięczna za uzupełnienie 15 minutowej ankiety. Z góry bardzo dziękuję 🙂 https://goo.gl/forms/JVQOUcMJyliCVTZY2

Damian Szczepanik

to Joanna Wypych
Zakładam, że opublikujesz wyniki po ich opracowaniu?

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Agile Warsaw” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na

wypychasia

to agile-...@googlegroups.com
Zamierzam jako rozwinięcie mojej pracy napisać artykuł naukowy, skupiający sie już tylko na wynikach badań :)

Bartek Zdanowski

to agile-...@googlegroups.com
Wypełnione.
Powodzenia!

Damian Szczepanik

to wypychasia
Zakładam, że nie będzie do niego aż tak szeroki i ogólny dostęp, jak do tej ankiety, więc zrewanżuj się wynikami w tym samym kanale.

Damian

Maciej Zielinski

to agile-...@googlegroups.com
Done. Tez z checia zapoznam sie z wynikami :)
Pozdrowienia
M.

Krystian Ogrodnik

to agile-...@googlegroups.com
Rzuciło mi się, że zaszufladkowałaś SCRUM jako metodologię dla programistów, ja w Infrastructure IT też z powodzeniem z niego korzystam. Ankieta wypełniona.