oferta dołączenia do Team & Culture 11 bit studios SA

19 बार देखा गया
नहीं पढ़े गए पहले मैसेज पर जाएं

b.jan...@gmail.com

नहीं पढ़ी गई,
11 दिस॰ 2020, 3:39:02 am11/12/20
ईमेल पाने वाला Agile Warsaw
Hejo,

Zachęcam do dołączenia do mojego zespołu Team & Culture (HR) w 11 bit studios SA. Wiem, że mówię o obszarze bliższemu HR, ale nam blisko do agile...

W obu stanowiskach stawiamy na budowanie społeczności wewnętrznej, wymianę doświadczeń itp.

Pozdrawiam
Bartek Janowicz

Andrzej Jabłonowski

नहीं पढ़ी गई,
11 दिस॰ 2020, 5:12:43 am11/12/20
ईमेल पाने वाला agile-...@googlegroups.com
Cześć Bartku

od roku współpracuję z organizatorami Agile Warsaw, uczestniczę w ich warsztatach, bo chciałbym jako HR wejść zawodowo w środowisko IT i agile.
Póki co brak mi stricte doświadczeń jako scrum master, co wyklucza mnie z grona poważnie rozważanych kandydatów, ale się nie poddaję :-)
Dlatego też Twoja oferta bardzo mnie zainteresowała.

Co mnie wyróżnia?
- autentycznie lubię pomagać ludziom i organizacjom w rozwoju,
- mam duże doświadczenie w pracy z ludźmi w małych i dużych firmach,
- współprowadzę fundację dla aktywnych ojców (linki poniżej),
- prowadzę młodzież w niezwykłym światowym projekcie rozwojowym "Odyseja Umysłu" (http://ojcostwomistrzostwo.pl/szkolenia/szansa-mojego-dziecka-startuje-niezwykly-projekt-odyseja-umyslu/),
- prowadzę networking i działania rozwojowe w Bielańskim Integratorze Przedsiębiorczych,
- moderuję zamknięte grupy na Fb m.in. bielańskiej grupy biegowej, debiutantów w zawodach Ironman, rodziców z warszawskich Bielan,
- założyłem i prowadzę osiedlowe grupy sportowe (biegową, rowerową, triathlonową, morsową) i sąsiedzkie (rada mieszkańców dużego osiedla),
- przygotowuję się do zawodów triathlonowych na pełnym dystansie Ironman w 2021 roku (m.in. przez zwift.com).

Z doświadczenia prowadzenia rekrutacji wiem, że aplikując przez "recruitee" wpadnę w wielki worek, w którym trudno się wyróżnić. Stąd mój mail do Ciebie.
Czy mógłbym swoją aplikację wysłać i przez system i bezpośrednio do Ciebie?

Dobrego dnia

Andrzej Jabłonowski
Pomagam efektywniej zarządzać pracownikami i rozwijać się zaangażowanym ojcom

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Agile Warsaw” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na agile-warsaw...@googlegroups.com.

Michal Margiel

नहीं पढ़ी गई,
11 दिस॰ 2020, 5:17:02 am11/12/20
ईमेल पाने वाला agile-...@googlegroups.com
taka mała korekta...
powinno być "stąd mój mail do was" a nie "do Ciebie" ;)

--

Jola

नहीं पढ़ी गई,
11 दिस॰ 2020, 6:05:38 am11/12/20
ईमेल पाने वाला agile-...@googlegroups.com
Witaj Bartku,
ciekawa akcja ;)))))))))))
Mnie pasuje lokalizacja bo mieszkam na Zaciszu. Nie znam gier i świadomie ich unikam ;).
Jola Bosiacka

CV JB.pdf
सभी प्रषकों को उत्तर दें
लेखक को उत्तर दें