Certyfikat PSM II

Wojciech Szortyka

to Agile Warsaw
Hej! Mam na sprzedaż dostęp do egzaminu na certyfikat PSM II (swój już mam, a dostałem nowy po szkoleniu Scrum.org).

Cena: 800 pln (130 pln taniej niż na Scrum.org przy aktualnym kursie dolara).

Vitaliy Oliynyk

to Agile Warsaw
jak by to była Ukraina to ogłoszenie by brzmiało "sprzedam certyfikat ... bez  egzaminu"
Co tam certyfikat - cały dyplom ze studiów:

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Agile Warsaw” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na agile-warsaw...@googlegroups.com.

Bartek Zdanowski

to agile-...@googlegroups.com
Oooo grubo!
A najlepsza jest blacklista klientów, razem z ich dokładnymi danymi osobowymi :D

Bartek Zdanowski

Nie odpisuję zbyt długo? Napisz/zadzwoń 603 525 105!

Blog http://bartekzdanowski.blogspot.com i twitter @bartekzdanowski
http://confitura.pl || http://stickerscraft.com

Vitaliy Oliynyk

to Agile Warsaw
Martwi mnie, że sprzedają dyplom lekarza, razem z udokumentowanym potwierdzeniem stażu:

Michal Margiel

to agile-...@googlegroups.com
jestes pewny, że to jest na serio? bo dla mnie to wyglada jak żart...

Vitaliy Oliynyk

to Agile Warsaw
Na serio. Dzisiaj rozmawialiśmy z kolegą z Ukrainy. Na osiedlu pracuje lekarz z kupionym dyplomem, który ani razu nie postawił dobrej diagnozy. A kupił ten dyplom aby brać łapówki za zwolnienia lekarskie.  Wrzuście do google translatora tą stronkę. Stopnie doktorskie też sprzedają. A nawet dyplomy byłego ZSRR, bo te nowe ukraińcy już wyczaili, że lipa. Ze swojej strony mogę dodać, że pierwsze studia ukończyłem w 1999 i dyplomu nie kupiłem tylko ciężko studiowałem.