Ankieta do pracy magisterskiej

Weronika Kulisz

to Agile Warsaw
Dzień dobry,
jestem studentką Zarządzania Projektami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. W ramach pracy magisterskiej badam doświadczenia Project Managerów zarządzających projektami informatycznymi. 👩‍💻 Będzie mi bardzo miło, jeśli znajdziecie Państwo 5 minut na wypełnienie ankiety, która pomoże mi sfinalizować pracę magisterską i ukończyć studia. 👩‍🎓

Pozdrawiam,
Weronika Kulisz

Bartek Zdanowski

to agile-...@googlegroups.com
Wypełniłem.
Zapraszam koleżanki i kolegów z grupy do pomocy.

To jest grupa Agile. Koleżance Weronice polecam również taki post w grupie mocno nastawionej na inne sposoby zarządzania. Waterfalle i inne. Tam mogą być zupełnie inne odpowiedzi. Wyniki mogą stać się ciekawsze.
No chyba, że mamy udowodnić już postawioną tezę, to nie wiem 😉

Powodzenia na obronie.
Bartek

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Agile Warsaw” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na agile-warsaw...@googlegroups.com.