Hej,
Agile Göteborg,
www.agile-goteborg.se, skapades för att göra det
lättare för personer i Göteborgsregionen att träffa likasinnade
ansikte mot ansikte, vidareutvecklas och diskutera t ex agil
mjukvaruutveckling och andra moderna mjukvaruutvecklingsmetoder.
T ex planerar vi att ordna träffar några gångar ppå våren och några
gånger på hösten med blixtföredrag och open space diskussioner. Man
skulle också kunna tänka sig att forumet används för att ordna t ex
läsecirklar eller coding dojos. Allt som behövs är att man lägger upp
ett inlägg om vad man är intresserad av att göra och se om några andra
är intresserade.
Skriv ett inlägg om ni tycker det verkar intressant!
Mvh
Henrik