Vad vill ni ha ut av Agile Göteborg

3 views
Skip to first unread message

Henrik B

unread,
Aug 29, 2010, 2:28:36 AM8/29/10
to Agile Göteborg
Hej,

Agile Göteborg, www.agile-goteborg.se, skapades för att göra det
lättare för personer i Göteborgsregionen att träffa likasinnade
ansikte mot ansikte, vidareutvecklas och diskutera t ex agil
mjukvaruutveckling och andra moderna mjukvaruutvecklingsmetoder.

T ex planerar vi att ordna träffar några gångar ppå våren och några
gånger på hösten med blixtföredrag och open space diskussioner. Man
skulle också kunna tänka sig att forumet används för att ordna t ex
läsecirklar eller coding dojos. Allt som behövs är att man lägger upp
ett inlägg om vad man är intresserad av att göra och se om några andra
är intresserade.

Skriv ett inlägg om ni tycker det verkar intressant!

Mvh

Henrik
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages