HYPNOTHERAPY TRAINING INSTITUTE OTOHİPNOZ EĞİTİMİ - ANKARA & MERSIN

Hakan Mertli

to afyon...@googlegroups.com
Otohipnoz bedensel ve zihinsel gevşemeyle ortaya çıkan doğal rahatlık durumumuz sayesinde bilinçaltı zihnimize yeni ve yaratıcı fikirler sunmamıza, var olan zararlı veya yıkıcı programları daha sağlıklı olanlarıyla değiştirme yolunu açar. Bu sayede kişi kendi zihinsel potansiyelini kullanarak yeni becerilerini hayatındaki farklı alanlara (örn. sigara bırakma, alışkanlık değişikliği) uygulamaya başlar. Her yeni alışkanlığın yerleşmesi bilinçaltı zihnin işbirliğine dayandığı için eğitim bilinçaltı süreçleri algılama, kullanma ve geleceğe yönelik yeni programlar oluşturmaya odaklanır.

Eğitimde öğretilen başlıklardan bir kısmı aşağıda verilmiştir.

* Hipnozun Tarihi ve Nörolojisi
* Hipnozla İlgili Teoriler ve Farklı Kültürlerde Kullanımı
* Bilinçaltı Zihnin Kuralları
* Oto hipnoz ve oto telkin
* Otomatik Programlar ve Telkin Formülasyonu
* Bilinçaltı Tetikleyiciler
* Etkili Ses Kullanımı ve Kendi Oto Hipnoz Programlarını Oluşturma

Eğitim HTI Eğitmeni Psk. & Hipnoterapist Hasan Arslan tarafından verilecektir.

Eğitim iki tam gündür ve sadece 20 kişiliktir.

Eğitim linki: http://hipnozturkiye.com/2.asp?see=230

HTI Türkiye ANA SAYFA

http://www.hipnozturkiye.com

İLETİŞİM:

info@hipnozturkiye.com

Eğitim Yeri ve Tarihi:

5-6 Ekim 2013 Arkadaş Danışmanlık, Ankara

Psikiyatrist Semih Dikkatli:  0 533 364 62 04

12-13 Ekim 2013 Nobel Oteli, Mersin

HTI Direktörü Psk. Hasan Arslan: 0 533 931 66 99

HTI BLOG, güncel makaleler ve hipnozla ilgili dünyanın her yerinden ilgi çekici araştırmalar ve haberler.

http://www.hipnozturkiye.wordpress.com/

Yahoo Group

FACEBOOK Grubumuza üye olarak güncel makaleleri ve uygulama videolarını takip edebilir ve gruptaki insanlarla iletişim kurabilirsiniz.

https://www.facebook.com/groups/179262288814108/

LinkedIN ile profesyonel iş ağımıza katılın ve eğitim programlarıyla ilgili güncel gelişmelerden haberdar olun.

http://www.linkedin.com/home?trk=hb_tab_home_top