DUNYANIN EN UNLU HIPNOTERAPI EGITIM ENSTITUSU HTI TR - KLINIK HIPNOTERAPI EGITIM

Hakan Mertli

to Afyonkarahisar Eğitim Grubu
HİPNOTERAPİ EĞİTİM ENSTİSÜSÜ (HTI-TR)

KLİNİK HİPNOTERAPİ EĞİTİMİ

Bu eğitimde öğrenci geniş bir yelpazedeki çeşitli klinik uygulamalara
ve sınırsız sorun dizilerine hipnoz sanatını uygulamayı öğrenir.
Hipnoz kullanımı kişisel sorunlar, psikosomatik rahatsızlıklar ve
stresle ilişkili sorunların yanısıra kişisel gelişim, performans
artırımı ve kişisel hedefler için de hızlı ve etkili metodlar
kullanmayı sağlar. Dünyaca ünlü hipnoterapist Dr. John Butler
tarafından verilecek eğitimde Psikolog Hasan Arslan asistanlık
yapıyor.

Kurs 6 gün 50 saattir ve katılım 20 kişi ile sınırlıdır. Kayıtlar
açılmıştır. Ön kayıt bedeli 300 TL'dir.

TARİH:
2. EĞİTİM (KLİNİK HİPNOTERAPİ) - 22-27 HAZİRAN
3. EĞİTİM (İLERİ ANALİTİK HİPNOTERAPİ) - 24-29 AĞUSTOS

Ana Sayfa: http://www.hipnozturkiye.com
E-Posta: in...@hipnozturkiye.com
Telefon: 0 324 238 71 71 & 0 533 931 66 99

* Temel hipnoz bilgi ve becerisine sahip kişiler yeterli görüldüğü
takdirde 1. Kursu almadan (Terapötik Değişim İçin Hipnoz) Klinik
Hipnoterapi Eğitimine katılabilirler.
** Tüm eğitimler İSTANBUL TAKSİM RİVA HOTEL'de düzenlenmektedir.

FACEBOOK Grubumuza üye olarak güncel makaleleri ve ilginç videoları
takip edebilir ve gruptaki insanlarla iletişim kurabilirsiniz.

https://www.facebook.com/groups/179262288814108/