animation για την κατάθλιψη

Kassandra Pedersen

to afhghmatik...@googlegroups.com
Καλημέρα!

Βρήκα ένα ωραίο animation που εξωτερικεύει την κατάθλιψη...ελπίζω να σας αρέσει...εμένα μου έκανε εντύπωση που στο τέλος ο τύπος αντί να κεράσει παγωτό την κατάθλιψη (και να θρέψει το πρόβλημα) κοίταξε γύρω του και πρόσεξε ότι υπάρχει μαι γυναίκα που θα μπορούσε να την κεράσει το παγωτό...

http://vimeo.com/87766904

Κασσάνδρα Πήτερσεν
Ψυχολόγος - Αφηγηματική Ψυχοθεραπεύτρια
Γραβιάς, περιοχή Ντεπώ
54645, Θεσσαλονίκη
Τηλ: 6941-405424

georgios vleioras

to Afigimatiki group
Πρόσφατα, ένας κύριος που τερμάτισε τη συνεργασία μας, στα όσα έμαθε είπε "Το να κοιτάζεις συνέχεια μέσα στον εαυτό σου ενισχύει την κατάθλιψη". Αυτό μου ήρθε στο μυαλό βλέποντας το βίντεο.

Επίσης, μου άρεσαν οι διαφορετικές συνέπειες της κατάθλιψης σε διαφορετικά άτομα :-)

Καλημέρα!

Έχετε λάβει αυτό το μήνυμα γιατί έχετε εγγραφεί στην "Ομάδα συζήτησης για την αφηγηματική θεραπεία" .
Για να δημοσιεύσετε σε αυτήν την ομάδα, στείλτε μήνυμα ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου στη διεύθυνση afhghmatik...@googlegroups.com
Για να διαγραφείτε από αυτή την ομάδα, στείλτε μήνυμα ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου στη διεύθυνση
afhghmatikh-ther...@googlegroups.com
Για περισσότερες επιλογές, επισκευθείτε αυτήν την ομάδα στη διεύθυνση
http://groups.google.com/group/afhghmatikh-therapeia?hl=el?hl=el

---
Λάβατε αυτό το μήνυμα επειδή έχετε εγγραφεί στην ομάδα "Διαδικτυακή Ομάδα συζήτησης για την αφηγηματική θεραπεία" των Ομάδων Google.
Για να καταργήσετε την εγγραφή σας σε αυτή την ομάδα και να σταματήσετε να λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αυτή, στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση afhghmatikh-ther...@googlegroups.com.
Για περισσότερες επιλογές, επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://groups.google.com/d/optout.

--
http://read-and-share.blogspot.com