افغانستانی که هرگز درس عبرت و
الگویی از این همسایه ی مقتدر خود نگرفته چه
احوالی دارد و چه روزگاری را می گذراند؟ مگر نه
اینکه با هر سالی که از انقلاب ایران می گذرد،
فاصله امنیت و رفاه و ثبات سیاسی افغانستان و
ایران ده سال بیشتر می شود؟
ای کاش ما هم یک رهبر آگاه داشتیم
تا در دوران پس از استقلال یک حکومت واحد تشکیل می
داد تا مردم ما اینقدر آواره و سرگردان نمی شدند و
اکنون ما نیز یک کشور مستقل و آزاد می بودیم و
غربیهای نامسلمان با همکاری برخی مسلمان نماهای
عرب، بر کشور عزیز ما هرگونه که می خواستند،
حکمرانی نمی کردند
دلیل تغییر موضع آمریکایی ها،
مذاکراتی است که حالا بین روس ها و طالبان جریان
دارد. در صورتی که طالبان بخواهند با روس ها
همکاری کنند، دشمن آمریکا محسوب می شوند پس باید
از بین بروند