چیدمان وتزیین سفره هفت سین | اس ام اس خنده دار | عکسهای جدید بازیگران | رازهاي کريستيانو رونالدو

Ablimoo Group

      اگر نمی توانید تصاویر را ببینید بر روی Display images below یا Show images کلیک کنید .

گروه آبليمو
در هر روز فقط یک ایمیل، حاوی تازه ترین مطالب داغ، در زمینه های مختلف، برایتان ارسال می نماید

جهت عضویت در این گروه یکی از موارد روبرو را انتخاب نمایید  ...  l عضویت در گروه یاهو   l   عضویت در گروه جی میل

 تک عکس های جدید بازیگران

تک عکس های جدید بازیگران

تک عکس های جدید بازیگران

اس ام اس خنده دار اسفند ۹۱

   شوهر : خانوم ! غذا آمادس ؟

همسر : هنوز نه باید یه کمی صبر کنی !
شوهر : پس من میرم بیرون یه چیزی میخورم و برمیگردم !
همسر : لطفا فقط ۵ دقیقه صبر کن !
شوهر : یعنی غذا ۵ دقیق دیگه آمادس ؟!
همسر : نه دیگه ! من ۵ دقیقه دیگه آماده میشم بریم بیرون !
.
.
.
یه فامیل داریم اسمش “سیمین”ـه ؛ الان یه سالی میشه که “نیم ساعت” صداش میکنم ! جدیدا میخوایم بهش بگیم دو ربع ساعت …
.
.
.
ما از اونایی هستیم که دیر میخوابن و دیر بیدار میشن ولی همیشه هدفشون اینه که زود بخوابن و زود بیدار بشن !
.
.
.

عکس های جدید سروین رفیعیان

عکس های جدید سروین رفیعیان

عکس های جدید سروین رفیعیان

عکس های جدید مدل چیدمان و تزیین سفره هفت سین
نوروز سال ۹۲

عکس های جدید مدل چیدمان و تزیین سفره هفت سین نوروز سال ۹۲

 عکس های جدید مدل چیدمان و تزیین سفره هفت سین نوروز سال ۹۲

تصـاویری کم نظیـر از برندگان مسـابقـات National Geographic 2012

 تصـاویری کم نظیـر از برندگان مسـابقـات  National Geographic 2012

تصـاویری کم نظیـر از برندگان مسـابقـات  National Geographic 2012

طنز جالب و خنده دار د نه د

دندون به زبون می گه اگه یه کوچولو گازت بگیرم بریده میشی. زبون میگه دِ نـَـ دِ اگه موقع حرف زدن یه حرکتو اشتباه بیام کل ۳۲ تاتون باید بریزید بیرون..
•••••••••• د نه د •••••••••
دوستم میگه من خیلى تنهام ! میگم نـــــــه این حرفو نزن . هیچکس تنهانیست! من از تنهایی درت میارم. میگه واقعا؟ یعنی میخوای با من باشى؟ میگم دِ نـَـ دِ برات همراه اول میخرم…
•••••••••• د نه د •••••••••
دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنا کنم ؟
میگم دِ نـَـه دِ بزار اهنگ تایتانیک بزارم اروم غرق شو…
.

.

.

   عکاسـی از لحظـه اتفـاق

* فـال روزانه 1391/12/03

* آيا عشق و عاشقي با ازدواج از بين مي​رود؟

* گلشیفته فراهانی: در تهران به پشتم اسید پاشیدند!

* چای لب‌دوز و لب سوز چگونه دم کنیم

* روابط دختر و پسر در اسلام

* آمادگی یک تحول عظیم در زندگی خود را دارید؟

* تمام فواید و خواص کدو تنبـل

* اولین ملکه زیبایی ایران و جهان از تربت حیدریه (عکس)

* اضافه وزن ، تام هاردی ، جورج کلونی ، چاق شدن بازیگران

* دلمان برای کدام نقش «سریال زمانه» بسوزد؟

* عکس های جدید مدل چیدمان و تزیین سفره هفت سین نوروز سال ۹۲

* نحوه کشیدن خط چشم با مداد چشم

* اس ام اس خنده دار اسفند ۹۱

* شباهت دیدنی پسر بازیگر مشهور به پدرش (عکس)

رازهاي کريستيانو رونالدو فاش شد

شكايت عادل فردوسي پور از امير قلعه نويي؟

نخستین شوک آسیایی به استقلال!

* انتقاد شدید کادرفنی استقلال به برنامه شب گذشته نود/حضور پسر قلعه نوعي در تمرين

* سرانجام تلخ ازدواج دختر جوان

* جای طناب روی گردن این پسر برای چیست؟! + عکس

* دستگیری نوجوان گرداننده وبلاگ‌های مستهجن

* قبرستان جن‌ها در ایران! + تصاویر

* بزرگترین الماس‌های جهان (گزارش تصویری)

* عکسی که جنجال آفرید! + عکس

* ماهی‌هایی که آواز می‌خوانند! + عکس

مابرای ادامه حیات دیجیتالی خود احتیاح داریم شما این ایمیل را برای دوستان خود فوروارد نمایید
و یا اینکه دوستان خود را تشویق نمایید در گروه آبلیمو عضو شوند، تا آن ها هم مثل شما از این مطالب لذت ببرند
جهت عضویت در این گروه یکی از موارد روبرو را انتخاب نمایید  ...  l عضویت در گروه یاهو   l   عضویت در گروه جی میل

امتیاز این سایت مربوط به گروه وب سایت های اصناف و مشاغل ایران می باشد، هر گونه کپی برداری با ذکر منبع بلا مانع است   طراحی، راه اندازی و بروز رسانی: شرکت راوک نگار پارس    www.AyaKhand.com