Número 544: C2EM2020,Problemes fase 1 del Fem Matemàtiques,Cercle de Mestres, Problemes a l'esprint, 57a Olimpíada Matemàtica, “Matemàtica realista a Infantil i Primària" i “Materials manipulatius, un camí cap a l’abstracció”,Matemàtiques a la premsa

Robert Escribano Martinez

to abea...@googlegroups.com

Informations  27 de novembre 2020            ABEAMnews  Núm 544

        Web ABEAM:http://abeam.feemcat.org/

        Twitter:https://twitter.com/matesAbeam         3486 seguidors (+49)

Titulars:
1) Congrés Català d’Educació Matemàtica C2EM 2020
2) Publicats problemes de la fase 1 de Fem Matemàtiques
3) Cercle de Mestres d'ABEAM
4) 9 desembre: Problemes a l'esprint per a 3r i 4rt d'ESO
5) Preinscripció a la 57a Olimpíada Matemàtica
6) Borsa per classes particulars de la Delegació d'Alumnes de la FME
7) "Matemàtica realista a Infantil i Primària" i “Materials manipulatius, un camí cap a l’abstracció” (Font: web Creamat)
8) Matemàtiques a la premsa

Postdata:
Parlem de matemàtiques a les biblioteques. Compartim per aprendre
Conferències per divulgar les matemàtiques
A càrrec de Marta Berini, Joan Jareño, Sergio Belmonte i Paula López
Dates: 30 nov,1, 2, 9, 10 i 19 desembre
Organitza: Servei de Biblioteques

ABEAMNews_num544.pdf