Fwd: Tärkeää tietoa juhlista

1 view

Saila Ruuth

to Ääri-kuoro
Tässä muutama ohje vielä juhlia varten.

-Saila

---------- Edelleenlähetetty viesti ----------

Hei,

Vielä viime hetken tietoa juhlista:

Esiintyjien bäkkäri on Kultsa-huoneen vieressä. Se on yhteinen sekä esiintyjille että talkoolaisille. Siellä tarjoillaan bäkkäriruoka klo 18-20. Jos haluatte sen sijaan syödä buffetissa, ilmoittakaa siitä minulle viimeistään huomenna perjantaina 19.12. klo 11 mennessä (esiintyjät saavat buffetista 15€ alennuksen eli se tulisi kustantamaan 30.50€).

Bäkkärillä on jatkuvasti tarjolla myös kahvia, teetä ja vettä.
Lisäksi käytössänne on pukuhuoneet (naiset, miehet ja sukupuolineutraali tila). Niissä on suihku, wc ja peili. Ne sijaitsevat Kultsan kellaritilassa. Soittakaa minulle kun saavutte niin näytän tilat teille: 044 0130 215

Pyytäisimme teitä olemaan oleskelubäkkärillä (Kultsa-huoneen vieressä) viimeistään 15 minuuttia ennen esityksenne alkua. Sieltä stage manager Aino Sirén hakee teidät ja johdattaa lavalle.

Hienoa, että pääsette esiintymään juhlaan. Suurkiitos siitä.

Valoisaa joulunaikaa!

Juhlavin terveisin,

Aino Tuomi-Nikula

--