Laulamaan?

1 view

Ulla Maija Varis

to Ääri
Ihana kuoroni,

jos teillä on intoa, olisin ikionnellinen jos tulisitte jollain poppoolla laulaa luikauttamaan mun häihin! Mä en tätä aio sen enempää organisoida, mutta jos löytyy joku aktiivi kuka ottaa asian hoitaakseen, olisin niinku et tosi lol. Häät on pe 13.7. Villa Furuvikissa Laajasalossa. Esim. seremonian jälkeen (n. klo 15 jälkeen) sopisi mainiosti joku piristävän poliittinen veisu. Mutta jos kaikki on jo Ilosaaressa kännissä, no worries! Kuulen laulunne sieltä asti.

Ullis

Petra Erkkilä

to ullama...@googlemail.com, Ääri
Oi. Se olisi ollut ilo! Valitettavasti olen leireilemässä lasten kanssa.

/Petra

Lähetetty iPhonesta