Äärin treenit ti 16.12. ja ti 30.12.

Saila Ruuth

to Ääri-kuoro
Moi!

Parhaat illat Äärin comeback-harjoituksia varten ovat tiistai 16.12. sekä tiistai 30.12. klo 17.

Harjoittelemme Cecilia Bergströmin kotona Käpylässä osoitteessa Pohjolankatu 48 (Käpylän lippakiskaa vastapäätä vinosti).

Jee! Nähdään silloin!

-Saila
040 7466441

--
Ystävällisin terveisin,
Saila Ruuth

Saila Ruuth

to Ääri-kuoro
Moi!

Moni on kysellyt, saisiko esitettävät biisit tietoonsa etukäteen, jotta voisi itsekseen kertailla niitä. Ulla, joka vetää treenit ja keikan, ilmoittaa biisit kaikille kunhan ehtii :)

Tiedoksi myös, että esiintyjille on Kulttuuritalolla takahuone eli bäkkäri ja siellä tarjotaan klo 18-20 vegaaninen ruoka. Eli esiintyjien ei tarvitse ruokaa saadakseen ostaa juhlien buffetkorttia, jollei tietysti itse halua. Jos tiedät, että haluat syödä bäkkäriruokaa (joka ei ole samaa kuin buffetissa), niin ilmoitathan minulle allergioistasi, jotta ne osataan ottaa pöperössä huomioon.

-Saila

Ullamai Varis

to Saila Ruuth, Ääri-kuoro
Moikka kaikille pitkästä aikaa!

Mahtavaa päästä jälleen musisoimaan teidän kanssa! Mä tuun siis mukaan keikalle huitomaan ja tietty treeneihin treenauttamaan laulut iskukuntoon :)

Vedetään ainakin kaksi kappaletta:

1. El Pueblo
2. Vaatikaa!

Liitteenä nuotit näistä, voitte jo kotona muistella.

Bonuskappaleena Työväenlaululaulu, liitteenä myös tästä nuotti. Nuotti on advanced-versio Koiton laululta, valitettavasti olin hukannut omani. Jos Työväenlaululaulu lauletaan, lauletaan se kuten ennenkin yksiäänisenä, ei tarvitse siis välittää nuotissa näkyvistä stemmoista. Mutta lähdetään liikkeelle El Pueblosta ja Vaatikaa!:sta, katsotaan miten saadaan kasaan ja jääkö aikaa ja puhtia vielä kolmannen treenaamiselle.

Keikalla on pianosäestys.

Jos on kysymyksiä, mulle voi laittaa mailia tai soittaa.

Nähdään ensi viikolla!

Ulla

ullama...@gmail.com
puh. 050 533 0644

4. joulukuuta 2014 11.24 Saila Ruuth <saila...@gmail.com> kirjoitti:

--
Sait tämän viestin, koska olet tilannut seuraavan Google-ryhmän: Ääri.
Jos haluat peruuttaa tämän ryhmän tilauksen ja sen sähköpostiviestien vastaanottamisen, lähetä sähköpostia osoitteeseen aarikuoro+...@googlegroups.com.

El Pueblo.pdf
Vaatikaa.pdf
Tyovaenlaululaulu.pdf

Laura Koskinen

to ullama...@googlemail.com, Saila Ruuth, Ääri-kuoro
Onpas ihan superkivaa!!!

Saisinko vielä kysyä käytännön asioita... Oon vähän pihalla kun en alunperin ollut tulossa juhliin.

- Täytyykö mun erikseen vielä ilmoittautua? Vai liittyykö ilmoittautuminen vain tähän buffa/bäkkäriruokailuun?
- Mihin aikaan meidän esiintyminen suunnilleen on? Mihin aikaan tilaisuus alkaa?

Hyvät biisivalinnat, kiva treenata, esiintyä ja nähdä!

Laura

Saila Ruuth

to Ääri-kuoro
Moi!

Juhliin ei tarvitse erikseen ilmoittautua mutta voipi ilmoittautuakin, niin osaavat vähän miettiä, paljonko tarvitsevat järkkäreitä ja muita :) Ja jos haluaa sen maksullisen juhlabuffetin, ni se varataan ilmon yhteydessä:

http://www.vasemmistonuoret.fi/?/70/juhlat/

Ääri esiintyy välillä 19-19.45 Kosmisen taustasäteilyn jälkeen. Juhla alkaa klo 15.

Pidetäänkin ne treenit silloin uudenvuoden aatonaaton tiistaina eli 30.12. klo 17 siellä Kultsalla eli osoitteessa Sturenkatu 4.

-Saila