Juhlailmo/ruoka/joku

Janne Peltonen

to Ääri-kuoro
Hei!

Tuli mieleen, että eilisissä treeneissä pyydettiin kait keräämään joku lista
siitä, ketkä syö mitäkin ja ketkä osallistuu siihen maksulliseen bufeeseen (tai
menee muualle syömään) ja ketkä haluaa esiintyjille ja talkoolaisille varattua
ruokaa. Mutta ilmeisesti listan kerääminen unohtui? Ainakaan mä en mitään
mihinkään listaan merkinnyt; jos kerättäis lista täällä ja esim. Saila
toimittais sen eteenpäin juhlien järjestäjille?

Itse voisin ilmoittautua siihen talkoolaisruokailuun, ei vegaaniutta kummempia
ruokarajoitteita.

--Janne

Janne Peltonen

to Ääri-kuoro
..ja sitten huomasin, että meillä on Facebook-ryhmä ja että
ilmoittautumislistaa oltiin jo alettu kerätä sinne. No niin. Hyvä. I'll get me
coat :-P

--Janne

--
Janne Peltonen <trkr...@sange.fi> PGP Key ID: 0x9CFAC88B