Hvis det er OK med et lidt "fluffy" indlæg, så er jeg kommet en smule videre med mit "OOAPI.rb"-projekt. Der er nogle ting jeg ikke er helt tilfreds med, sådan rent kodestils-mæssigt, så vil det være fint at bruge 10-15 minutter af folks liv på at få noget helt konkret kode op at vende?
Og hvis nogen af jer er helt skarpe i licenser, kunne jeg også godt tænke mig at vende den med jer. Jeg tager ret heftigt udgangspunkt i noget Java-kode fra DanID, så jeg vil gerne vælge en licens der er så liberal som muligt, men som samtidig ikke træder DanID over tæerne.
/Ole
--
Kind regards,
Ole Friis Østergaard