Fwd: İLT: 25. Yıl Listesi (defne.tutek@yahoo.com)

Ela Akca

to filiz akpinar, ceyda akan, abdullah oztin, aysegul savgi, Ayse Koseyener, bener bayazıt, Berrak Celik, cemhan, cemkok...@hotmail.com, Cihan ULUSOY, ela akca, eren cetin, Erkan BATIR, hakan polat, kaan bodur, kemal bayram, kenan akdag, murat gumus, murat kuban, neslihan topbas, ozlem yavas, ramak, sinif grubum, tuncay koru, turgut erkul, zafer altunbas, gokcen tuncol isliel, ısıl ören, ANIL SAKIR YIGIT, filiz ykb mail

Sevgili Arkadaşlarım, daha önce benim facebookta 6 Mat M grubunda paylaştığım ve birkısmınızın  AAAL mezunlar platformunda takip etmiş olduğu, 16 Mayısta mezuniyetimizin 25. yılı nedeniyle düzenlenecek olan etkinlikle ilgili Kaler Hürcan ve dolayısıyla Defne Tütekten gelen iletiyi sizinle paylaşıyorum. Bu etkinliğe tam katılım bekliyorum :)) Ekteki tabloyu doldurmanız yeterli. Sistem kendiliğinden  kaydediyor. Tabloyudoldurmak istemeyen ya da double check olsun diyen varsa bana, Defne'ye veya Kaler'e mail de yollayabilir. Bu arada sınıf mail grubumuzda olmayan ve mail adreslerini bilediğim diğer arkadaşlarımıza da ulaşabilirseniz çok sevinirim.
16 Mayısta tam kadro görüşebilmek dileğiyle.....
Sevgiler,

Ela Saraç Akça

to ela akca, cemhan, murat gumus, abdullah oztin, kenan akdag, kaan bodur, ANIL SAKIR YIGIT, Ayse Koseyener, Cihan ULUSOY, ozlem yavas, kemal bayram, hakan polat, ceyda akan, ramak, eren cetin, cemkok...@hotmail.com, Berrak Celik, bener bayazıt, tuncay koru, Erkan BATIR, neslihan topbas, sinif grubum, zafer altunbas, filiz akpinar, gokcen tuncol isliel, aysegul savgi, murat kuban, ısıl ören, filiz ykb mail, turgut erkul
Sevgili arkadaşlarım,
16 Mayıs organizasyonundaki yemek için salon ayarlanabilmesi için bu haftasonuna kadar sayının netleşmesi gerekiyor. Bu süre içinde lütfen mail grubu içinde olmayan, haberi olmayabilecek arkadaşlara ulaşalım. Organizasyondan haberi olan arkadaşlarım de lütfen gelebilmek için tüm şartlarını zorlasınlar
Hepinize kucak dolusu sevgiler...
Ela

iPad'imden gönderildi