Salut a tous !!
J’espère que vous pourrez ouvrir le dossier ci-dessous pour le lire les nouvelles de VeloVieuxMad..Et prenez votre temps c’est bientôt les vacances ..
<| <|
| |
|O o |O o
OO /\._ OO /\._
(_)|7(_) (_)|>(_)
Richard and Stani
http://velomadfr.blogspot.com/
Skype: velomads
MSN: vel...@lycos.co.uk
Facebook: Richard Velomad
Help donate rice to the hungry for free & improve your vocab!
http://www.freerice.com/index.php
If you'd like to hear about our 5 year RTW bicycle trip or just keep in touch please follow this link
http://www.velomad/Basics/updates.htm
Si vous préférez en française: http://www.velomad/Basics/updates.htm