GÜZEL KIBRIS’IM

Bedrettin Keleştemur

Jul 14, 2024, 4:30:29 PM (3 days ago) Jul 14
to Vehbi Nazırlı, mussar...@hotmail.com, mu...@elbeton.com.tr, MEHMET Osmaniye A K S O Y, agın dernek, tekay tek, Bedrettin Keleştemur, Cumali Gezgin, Cumali, Yeni Vezin Dergisi, Fatih Yılmaz, hasan...@hotmail.com, Ismail OZMEL, turkiye-icin-el-ele, Rüstem Kadri SEPTİOĞLU, S. K. TURAL, ismail.kapan, özcan yalçın, sahin...@hotmail.com, Ünzile, yenisesdergisi, rkamur...@gmail.com, rbagci
GÜZEL KIBRIS’IM
Bedrettin KELEŞTİMUR
20 Temmuz 1974 Kıbrıs Barış Harekâtının üzerinden 50 yıl/ veya yarım
asır geçmiş!
Kıbrıs bu milletin, ‘maşeri vicdanında sürekli yerini almış…’ Milli
dış politikamızın ana unsurları arasında sürekli yerini korumuştur.
2003 yılı Türk Dünyası Hizmet Ödülünü Elâzığ Şehri olarak rahmetli
Rauf Denktaş’a verilmişti… Bu ödülü rahmetli Rauf Denktaş’a vermek
bizlere nasip olacaktı. Manas Gönül Evi Koordinatörü Şener Bulut,
Gazeteci- Yazar Murat Kuşçubaşı ile birlikte rahmetli Rauf Denktaş’ın
Cumhurbaşkanlığı Makamında düzenlenen bir törenle takdim etmiştik. O
yıllarda, Elâzığ’da yayınlanan Günışığı Gazetesi, geniş muhtevalı
“Özel Kıbrıs Sayısı…” çıkaracaklardı. Elâzığ Şehri ile Yavru Vatan
Kıbrıs arasında, ‘gönül köprüleri kurulacaktı’ Geçen yıllar
içerisinde Elâzığ’da ve K.K.T.C’de, önemli programlar hayata
geçecekti…
2004 yılı içerisinde Rahmetli Rauf Denktaş hatırasına yazdığımız bir
şiirimizi de sizlerle paylaşmak istiyorum. Yakın dönemin
kahramanlarını minnet ve şükranla selamlamak istiyorum.
Seni benden almak isterler
Asrın Çanakkale’si
Akdeniz’in kalesi
Türk’ün gonca lalesi,