Zimní údržba

Porsche911

to Diskusní fórum Praha - Libuš
V U Nás jsem se včera dozvěděl, jak je naplánována zimní údržba a
jakou techniku k tomu obec má. Dnes do rána opět přimrzlo, led vzniklý
z předešlého sněhu byl pokryt popraškem sněhu, a údržba se opět
nekoná, posypané byly jen chodníky ve správě TSK, jak jsem z rozpisu
vyrozuměl. Přitom stačí jet směrem do Kunratic, všechny silnice byly
druhý den po sněhové nadílce protažené, v Dolních Břežanech také. Proč
to nejde u nás, proč první pokusy o shrabání ulic začaly až po více
než týdnu? Chodníky a ulice jsou jedna velká ostuda, včetně těch v
prvním pořadí úklidu v okolí škol, chodníky jsou namrzlé, neposypané a
kloužou, na silnicích dřou auta podvozky o zledovatělou břečku. Chybí
těch pár stokorun na naftu, nebo sice máme novou multikáru s radlicí a
sypačem, ale není pro ní řidič nebo písek na posyp chodníků? Mohlo by
se tomu prosím zastupitelstvo obce trochu věnovat a prostředky na
údržbu najít?

Porsche911

to Diskusní fórum Praha - Libuš
Rád bych se po týdnu připomenul s prosbou o trochu účinější úklid
sněhu. Na vozovky dosud nesáhl nikdo, z některých chodníků je už sice
sníh odmetán, ale většina z nich je stále uklizena tak nanejvýš
majiteli okolních domů. Včera jsem viděl jet zametací traktůrek a při
jeho rychlosti jízdy by snad šlo za dopoledne projet všechny ulice
naší MČ a usnadnit tak život všem. Nebo provoz stojí opravdu tak moc,
že to není možné? Kolik hodin denně je při této nadílce sněhu v
provozu? Nová multikára se sypačem by to po něm mohla hned posypat,
místy je sníh odmeten až na led, který se vytvořil hlavně na místech
kde se první týden neuklízelo vůbec. Děkuji předem.