Prazsky okruh

Richard N.

to Diskusní fórum Praha - Libuš
Dobry den,

prave jsem chtel sjet z prazskeho okruhu v Dolnich Brezanech/ Pisnici
a zjistil jsem, ze to nejde udajne kvuli rozhodnuti zastupitelstva
Libuse.

Muzete mi rici co lze udelat proto aby se tento nesmysl zmenil? Okruh
stal dost penez a sjezdy jsou hotove a tak bych rad pozadal o kvalitni
argument nikoliv obecnou formulaci, kterou jsem si precetl v tiskovem
prohlaseni tedy my jsme na to upozornovali a ted budete muset cekat
anebo se obratit jinam..

Vzhledem k tomu, ze se chystaji komunalni volby tak mne opravdu zajima
nazor zodpovednych lidi.

S pozdravem
Richard Novak

Martin

to Diskusní fórum Praha - Libuš
Dobry den Richarde, koukal jsem na toto diskuzni forum a zjistil, ze
se tu vubec nediskutuje. Jestli to nahodou nejde ruku v ruce s tim, ze
se zde obcan setka pouze s ponekud demagogickymi odpovedmi.

preji Libusskym poradne zastupitelstvo v novych volbach. Nejen
neprujezdnost, ale i stav vozovek v Pisnici a krizovatka na Vestec
jsou jejich kostlivci ve skrini. O ostatnim nastesti nevim.

zdravi Martin

On 21 zář, 16:03, "Richard N." <richard.novak.applet...@gmail.com>

Porsche911

to Diskusní fórum Praha - Libuš
Dobrý den, nejen Richarde a Martine,

s tím, že se tu nediskutuje, máte 100 % pravdu, tady si maximálně lidé
postěžují a odpověď stejně nedostanou. Teď jsem pročetl celé toto
fórum, a našel jsem z vedení obce jen pár příspěvků 2 úřednic MČ Libuš
z humanitního odboru a ze životního prostředí, a odpovědi 2
zastupitelek, z čehož jedna pouze urážela ostatní diskutující. Snad
jsem nikoho nepřehlédl.
Bohužel, pokud jste z Dolních Břežan a jste zvyklí na odpovědi vašeho
Pana Starosty, tak jste se tu ocitli v jiném světě. Tady jsem našel
příspěvky, ze kterých žádost o odpověď přímo vyplývala, několikrát
jsem tu o odpověď sám prosil (např. "Odpoví zde prosím někdo
kompetentní?", http://groups.google.com/group/praha-libus/browse_thread/thread/546348e81dc566ba?hl=cs
, "Prosím o informaci, ", http://groups.google.com/group/praha-libus/browse_thread/thread/555e4be116a7cd1d?hl=cs
), ale nebylo to nic platné. Já už tady snahou o dotazy a čekáním na
odpovědi čas neztrácím.
Ani ty obecné informace a demagogické odpovědi sem nedává vedení obce,
ale někdo poslal odkaz na informaci z internetových stránek Libuše. Na
druhou stranu, je nedostatečný argument, že za těchto podmínek se to
stavělo?

Zdravím, P.