Dotazy k volbám

Jiri Novotny

to praha-libus

Děkuji všem, kteří na položené otázky odpověděli, čtenářům diskuzního fóra určitě usnadnili rozhodování ve volbách.

Stejně tak ze stejného důvodu děkuji i těm, kteří neodpověděli. Je hezké přesvědčovat nás před volbami o své otevřenosti, transparentnosti, a zájmu o občana. Důkaz, jak to kdo myslí, může být i toto fórum. Doufám, že se to do voleb stihne dostatek voličů dozvědět.

Kolektivní odpovědi kandidátů TOP a nezávislí i odpověď pana Zikeše mě přesvědčily o jejich zájmu o práci pro Libuš a pro Písnici. Těmto "pěti statečným", nebo spíš zodpovědným, a jejich kandidátkám tedy přeji úspěch ve volbách.

Z ČSSD jsem dostal nabídku na schůzku v úterý odpoledne, kde mi prý budou otázky zodpovězeny, přikládám svojí odpověď na tuto nabídku, na to jsem již přes opakovanou žádost odpověď nedostal.

> Dobrý večer, vážená paní Adámková,
>
> děkuji za odpověď, bohužel do 18 hodin pracuji v centru Prahy, takže se
> na vaše setkání s občany nemůžu osobně přijít podívat. Otázky jsem navíc
> pokládal na diskuzní fórum všem případně volitelným stranám kvůli
> možnosti veřejné diskuze a tím objektivnějšího výběru hlasů do voleb.
> Mohu tedy poprosit o odpověď v diskuzním fóru městské části?
>
> Předem děkuji, Jiří Novotný

Od ODS a Věcí Veřejných nepřišlo bohužel vůbec nic.

J. Novotný

hvezd...@email.cz

to praha...@googlegroups.com
Dobrý den, výsledky jsou zajímavé, ale ne překvapivé. Velmi přesně odpovídají předchozím aktivitám členů jednotlivých kandidátek. VV současnou radnici vedou a nikdo z nich zde ani v minulosti neodpověděl ani na jmenovité výzvy ani jednou. ČSSD jen zopakovala trik paní Jedličkové s pokusem o soukromou ústní odpověd jedinému tazateli, která nemá být zveřejněna, ODS asi nikdy neměla ve své opoziční roli potřebu se k čemukoliv vyjadřovat, a tak v tom pokračuje.

Díky za odpověď panu Zikešovi, i když v ní zdůrazňuje, že odpovídá za sám sebe a ne za svou kandidátku, a všem čtyřem odpovídajícím z uskupení TOP09 a nezávislí. Pět kandidátů ochotných komunikovat s lidmi, jejichž zájmy slibují zastupovat, je ale zoufale málo, v zastupitelstvu je 17 lidí! A to jsme teprve před volbami, kdy nám všichni usilovně vysvětlují, jak jsme pro ně důležití. Ve svých letácích slibují mnohdy nesplnitelné, a největším škůdcem se stane ten, kdo to po nich chce vysvětlit, nebo se zeptat mezi návaznost slibů na jejich předchozí práci v zastupitelstvu. Jak se budou chovat po volbách, budou-li zvoleni?

Jan Hvězdonický