Odpověď + domobrana

Homo....@email.cz

to praha...@googlegroups.com
Drahá paní doktorko Jedličková.

kultivovanost Vašeho projevu mě asi nikidy nepřestane udivovat, pokusím se neopakovat slova, která jste psala jistě ve značném rozrušení a dnes by jste se k nim už asi nehlásila, že ano, dokonce se neuchýlím ani k tak originálně nabídnutému tykání.
Komplexů naštěstí moc nemám, pokud myslíte vážně nabídku k diskuzi, tak jste k ní svými urážkami všech dost zavřela dveře. Na fórech se diskutuje pod přezdívkama běžně a není to výraz zbabělosti ani ubohosti, ale zvyklost v tom prostredí. Navííc vy na webu jména také mažete, pro čtenáře jsou příspěvky anonymní a kdoví kdo je jejich autorem.
Tak abych nežvanil dál, jen otázka - vy už nepreprezentujete ODS? A proč se schováváte a neřeknete, koho tedy reprezentujete, když vám schovávání tak vadí? Já si to před napsáním minulého příspěvku ověřoval na volebních seznamech statistického ústavu a tam je člen ODS zvolena za ODS, a ve svém profilu máte to samé. Tak nevím. O domobraně jsem vás slyšel mluvit v televizi, přesné vyjádřenní si nepamatuji, a zajímalo by mně, zda vůbec víte, co to je.

Pavel Urban

> Drahý anonyme,
>
> můžeš si v tomto Diskusním fóru žvanit, co chceš, a obviňovat mě, pana
> starostu a další, z čeho chceš. Je mi to jedno a nečekej, že na to, co
> píšeš, budu nějakým způsobem reagovat. S anonymy se zásadně nebavím,
> protože anonymy píší ubožáci a zbabělci, kteří si tak léčí své vlastní
> komplexy. Teprve až uznáš za vhodné, že jsi ochotný si za svým názorem
> stát, a představíš se, můžu s Tebou diskutovat. Jen jeden vzkaz pro
> Tebe mám: Dřív, než pustíš do světa nějakou informaci a vezmeš ji jako
> [...]

Tuto zprávu jste obdrželi, protože odebíráte skupinu "Diskusní fórum Praha - Libuš" služby Groups Google
Pro přispívání do této skupiny, odešlete e-mail na Praha...@googlegroups.com
Chcete-li odhlásit odběr této skupiny, pošlete e-mail na adresu Praha-Libus...@googlegroups.com