uzavřený nájezd

marrwin marrwin

to Diskusní fórum Praha - Libuš
Myslíte si, že je vhodné si brát ostatní občany z jiných obcí jako
rukojmí. Klidně si dejte k vám zákaz odbočení a nechte trasu směrem na
Dolní Břežany volnou. Myslím že tamní občané by měli mít větší obavy
než vy. Ale bydlet u dálnice a nemoci na ni najet je dost padlé na
hlavu !!!

www.rodokmen.blog.cz

to Diskusní fórum Praha - Libuš
Já jsem občanem MČ Praha - Libuš a nerad bych se stal obětním beránkem
pro pohodlnější napojení okolních obcí na dálnici. Ono napojení by
totiž bylo hojně využíváno i z druhé strany - z Prahy. Již v
současnosti je ul. Libušská přetěžována a její další využívání pro
nájezd (a sjezd) na dálnici z města by situaci vyhrotilo daleko za
únosnou mez. Zákaz vjezdu do Písnice dát asi nelze a zákaz odbočení je
k ničemu - vyplatí se dojet k Břežanům a otočit se na benzínce nebo v
první ulici. V Písnici je, zdá se, až nesmyslná třicítka - ale zkuste
si tam přejít silnici jako chodec, je to pěkně vo držku, mírněji to
vyjádřit snad ani nejde.

Chybí tady přiváděcí silnice, na kterou je už léta marně upozorňováno,
stavět se ani nezačalo... Není správné obětovat Písnici pro pohodlý
ostatních obcí. N druhou stranu je mi jasné, že neotevření sjezdu je
ze strany Břežan čistý nesmysl.