Ochrana hnízdišť rorýsů

Pepa

to Diskusní fórum Praha - Libuš
Nemám moc času tak stručně
pravděpodobně se chystá zničení hnízdišť v ul. Výletní
tímto jsem chtěl požádat o spolupráci - aby kdokoliv nahlásil potenc.
hnízdiště
s největší pravděp. se jedná o Výletní čp asi 351-360 a Mezi domy
367-370
- jak je s tím obeznámena stavební firma?

nejlépe asi napsat na: viktora zavináč birdlife.cz

vyhláška (zdůraznuji, že nevyžaduje přímo přítomnost, ale stačí
MOŽNOST):
http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistrat/uredni_deska_a_oznameni/vyhledavani_v_pravnich_predpisech/rok_2009-vyhlaska_cislo_18_ze_dne_16_12_2009.html

další info:
http://www.rorysi.cz/

omluva, v tuhle dobu po mně nemůžete čekat dobře napsaný příspěvek
za pár hod odjíždím tak možná nebudu moci příp odpovědět

Pepa

to Diskusní fórum Praha - Libuš
takže jsem dostal odpověď že V. 354 - 360 je vyřešeno,
tím ovšem nechci odradit od zjištění stavu dalších

xurbj

to Diskusní fórum Praha - Libuš
Ráno moudřejší noci:)