Re: [Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ:501] Ανασκόπηση για planet-ellak@googlegroups.com - 1 Μήνυμα σε 1 Θέμα

Kostas Koudaras

to planet...@googlegroups.com
Στις 21 Μαρτίου 2011 12:57 μ.μ., ο χρήστης
<planet-ell...@googlegroups.com> έγραψε:
>   Σύνοψη σημερινών θεμάτων
>
> Ομάδα: http://groups.google.com/group/planet-ellak/topics
>
> [Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ:457] Προσθήκη του προσωπικού μου blog στον Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ.
> [1 Ενημέρωση]
>
>  Θέμα: [Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ:457] Προσθήκη του προσωπικού μου blog στον Πλανήτη
> ΕΛ/ΛΑΚ.
>
> Simos Xenitellis <simos...@googlemail.com> Mar 21 01:43AM +0200 ^

> Έκανα μια αλλαγή στη ροή διαβάζοντας την πιο πρόσφατη δημοσίευση,
> http://e-tote-kala.blogspot.com/2011/03/hangover-philosophy-life-and-two.html
>
> Άλλαξα τη ροή σε
> [...]

Ναι έκανες καλά, έπρεπε να είχα προνοήσει εγώ για αυτό νωρίτερα μιας
και είναι πρώτα προσωπικό blog και μετά όλα τα άλλα.
Γνωρίζοντας την ακαταλληλότητα του θέματος ελπίζω να μην προκάλεσα
αναστάτωση και αν το έκανα λυπάμαι πολύ.
Κώστας

--
http://opensuse.gr
http://amb.opensuse.gr

Simos Xenitellis

to planet...@googlegroups.com, Kostas Koudaras
2011/3/21 Kostas Koudaras <warlo...@gmail.com>:

Είμαστε εντάξει τώρα. Έκανα τη διόρθωση αρκετά γρήγορα.

Θυμήσου να βάζεις την ετικέτα «ellak» στις νέες δημοσιεύσεις
που θέλεις να μπαίνουν στον πλανήτη ελ/λακ.

Σίμος