Διόρθωση του RSS feed για το blog μου

markos....@gmail.com

to Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ
Καλημέρα,

Μπορείτε να αλλαξετε το RSS feed για το blog μου; Χρησιμοποιώ
wordpress και θα ήθελα να εμφανίζονται μόνο όσα posts είναι στην
κατηγορία Linux

http://hwoarang.silverarrow.org/category/linux/

Υπάρχει αυτή η δυνατότητα; Ευχαριστώ

Simos Xenitellis

to planet...@googlegroups.com
2011/7/2 markos....@gmail.com <markos....@gmail.com>:

> [...]
>
> Μπορείτε να αλλαξετε το RSS feed για το blog μου; Χρησιμοποιώ
> wordpress και θα ήθελα να εμφανίζονται μόνο όσα posts είναι στην

Έκανα την αλλαγή και θα φανεί στην επόμενη ανανέωση (σε δέκα λεπτά περίπου).
Χρησιμοποίησα το URL για RSS feed
«http://hwoarang.silverarrow.org/category/linux/feed/».

Σίμος

markos....@gmail.com

to Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ

On Jul 2, 11:54 am, Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>
wrote:
> 2011/7/2 markos.chand...@gmail.com <markos.chand...@gmail.com>:

Ευχαριστώ Σίμο. Όμως όταν πάω στο planet.ellak.gr και "δείξω" το όνομα
μου, τότε γράφει no-data. Υπαρχει κάποιο πρόβλημα;

Simos Xenitellis

to planet...@googlegroups.com
2011/7/3 markos....@gmail.com <markos....@gmail.com>:

Πράγματι.

Ενώ αναφέρω παραπάνω ότι έβαλα το σύνδεσμο προς τη ροή RSS, είχα βάλει
τον αρχικό σύνδεσμο προς τη σελίδα HTML.
Το διόρθωσα και βλέπω ότι τώρα λειτουργεί.

Τα στοιχεία σου είναι:
[http://hwoarang.silverarrow.org/category/linux/feed]
name = Μάρκος Χανδράς
face = mchandras.png
facewidth = 76
faceheight = 103

Σίμος

markos....@gmail.com

to Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ
> [...]
> τον αρχικό σύνδεσμο προς τη σελίδα HTML.
> Το διόρθωσα και βλέπω ότι τώρα λειτουργεί.

Μια χαρά τώρα. Ευχαριστώ πολύ