Αλλαγή site - logo

Dimitris Leventeas

to planet...@googlegroups.com
Άλλαξε η προτιμώμενη διεύθυνση του site σε http://python.org.gr/ , απότοκος της
συγχώνευσης TasPython με PyAthens και της δημιουργίας μιας ενιαίας ελληνικής
Python κοινότητας.

Το καινούργιο logo είναι στην διεύθυνση:
http://python.org.gr/images/banners/pythongreece.png

Επ' ευκαιρία, ευχαριστούμε για την φιλοξενία στα feeds όλο αυτό τον καιρό.

Δημήτρης Λεβεντέας
--
Από τρία πράγματα μην περιμένεις να έχουν μυαλό, από ένα ερωτευμένο άντρα, μια
ερωτευμένη γυναίκα και μια μη ερωτευμένη γυναίκα...

Simos Xenitellis

to planet...@googlegroups.com
2011/4/28 Dimitris Leventeas <myd...@gmail.com>:

> [...]
> http://python.org.gr/images/banners/pythongreece.png
>
> Επ' ευκαιρία, ευχαριστούμε για την φιλοξενία στα feeds όλο αυτό τον καιρό.

Έκανα τις παρακάτω αλλαγές
1. Για το έργο Python.org.gr στην πλευρική μπάρα,

α. Άλλαξα το λογότυπο για την ελληνική κοινότητα Python
που εμφανίζεται στην πλευρική μπάρα με αυτό που έδωσες παραπάνω,
http://planet.ellak.gr/images/pythongreece.png

β. Άλλαξα το σύνδεσμο ώστε να πάει τώρα στο http://python.org.gr/
(αντί taspython.eu)

2. Στο ιστολόγιο της ελληνικής κοινότητες Python,

α. Άλλαξα τη ροή από
http://taspython.eu/index.php?format=feed&type=rss
σε
http://python.org.gr/index.php?format=feed&amp;type=rss

β. Το όνομα παραμένει το ίδιο, «Ελληνική κοινότητα Python»

γ. δεν υπάρχει ακόμα hackergotchi (κατά το http://planet.ellak.gr/heads/)

Αν υπάρχει κάτι από τα παραπάνω που είναι σωστό, πες μου.
Έχω αφαιρέσει την αναφορά στο taspython.eu, ωστόσο αν πρόκειται να
είναι ακόμα σε χρήση,
τότε μπορώ να το προσθέσω πια με το όνομα TasPython, παράλληλα με το
python.org.gr.

Σίμος