Μια πρόταση προς το YAGLB & το blog των openSUSE Ambassadors

Kostas Boukouvalas

to Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ
Κώστα & Κώστα,

Προσπαθήστε να κάνετε resize από πριν τις εικόνες που ανεβάζετε στο
YAGLB και το blog των openSUSE Ambassadors καθώς με το μεγάλο μέγεθος
δημιουργείται πρόβλημα φόρτωσης των post και κολλάει ο firefox. Σήμερα
μου στάθηκε τελείως αδύνατο να διαβάσω τον Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ. Φαντάζομαι το
ίδιο και σε πολλούς άλλους.

Ένα εργαλείο που βοηθάει πολύ σε αυτό είναι το Picasa WebAlbums το οποίο
είναι πλεον είναι η μόνη υπηρεσία της Google που χρησιμοποιώ πέραν του
Blogger, του Google Mail και του Google Translate. Θα σας παίρνει ίσως
λίγο παραπάνω χρόνο κάθε φορά αλλά είναι πιο όμορφο να εμφανίζεται μια
εικόνα π.χ. 500px η οποία να κάνει link στη μεγαλύτερη εικόνα. Αλλιώς αν
περιορίσετε με html κώδικα το μέγεθος, μια περίπτωση είναι οτι μπορεί ο
Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ να μη το δεχτεί το περιορισμό, αλλά και από την άλλη η
εικόνα δεν εμφανίζεται σωστά και φαίνεται κακό το resize και δε
διακρινονται λεπτομέρειες.

Πάντως πρέπει να δώσω συγχαρητήρια και στους δυο για την έντονη
δραστηριότητά σας στον πρώτο για τη θεωρητική και στον δεύτερο για την
πρακτική.

Φιλικά
Κώστας

tzikis

to Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ
Μόνο εγώ το βρίσκω κάπως 'πολύ έντονη' η δραστηριότητα; Δεν έχω κανένα
δικαίωμα ούτε διάθεση να κατακρίνω κανέναν, πόσο μάλλον για υπερβάλλον
ζήλο, αλλά η σημερινή και χθεσινή αναλογία είναι 7 posts του YAGLB 8
όλοι οι υπόλοιποι.

Pierros Papadeas

to Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ

Δεν το βρίσκεις μόνο εσύ :)
Μήπως ο πλανήτης γίνεται δύσχρηστος με ένα ενημερωτικό site; (δεν
πρόκειτε για blog)

Kostas Boukouvalas

to planet...@googlegroups.com, Pierros Papadeas
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ 15/01/2011 05:43 οΏ½οΏ½, οΏ½/οΏ½ Pierros Papadeas οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½:

> [...]

οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½, οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½. οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ hackergotchi
(οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½) οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ "Read More" οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ post οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ - οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ - οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½
οΏ½οΏ½/οΏ½οΏ½οΏ½.

Antonakoglou Konstantinos

to planet...@googlegroups.com, Pierros Papadeas
2011/1/15 Kostas Boukouvalas <bouko...@gmail.com>
Στις 15/01/2011 05:43 μμ, ο/η Pierros Papadeas έγραψε:
[...]

Προσωπική μου άποψη είναι πως πριν να φτάσουμε στο σημείο να πουμε τα παραπάνω, να συμβουλέψουμε με ορισμένες προτάσεις τον Κωνσταντίνο να κάνει πιο ομαλή την παρουσία του στον Πλανήτη. Ένα καλύτερο hackergotchi (και όχι το μουντό γκρι) μαζί με ορισμένες παρεμβάσεις για τις σωστές προβολές των εικόνων και την πρόσθήκη "Read More" μετά την πρώτη ή δεύτερη εικόνα κάθε post ίσως να ξεκούραζαν - λειτουργικά - τον Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ.

Και γω δεν θέλω να κατακρίνω τα παιδιά αλλά πιστεύω θα ήταν καλή ιδέα να "μαζεύει" κάπως τα posts:
1. με το "Read More" κτλ και
2. αν μιλάμε για posts που είναι απλώς ενημερωτικά και όχι μεγάλοι οδηγοί χρήσης τότε μπορεί να τα "χωρέσει" σε λιγότερα και αντί πχ. να κάνει 7 την ημέρα, ας κάνει 3 με το ίδιο περιεχόμενο και έναν αντιπροσωπευτικό τίτλο...Διότι κάποιες φορές η αναλογία που αναφαίρει ο tzikis είναι ανούσια. Ούτως η άλλως την παρουσία τους στο πλανήτη (και σε όποιον τους παρακολουθεί φαντάζομαι) την κάνουν αισθητή και με μικρό αριθμό καθημερινών posts.

--
Konstantinos Antonakoglou
PGP key: 0xC9E2E16B

tzikis

to Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ
Πολύ καλή ιδέα. Νομίζω ένα daily digest με τους τίτλους από όλα τα
άρθρα, και 4-5 γραμμές απο το καθένα θα ήταν και πολύ καλύτερο για το
feed, και ποιο οργανωμένο για όσους ενδιαφέρονται να τα διαβάσουν.

to planet...@googlegroups.com

2011/1/15 tzikis <bill...@gmail.com>

Πολύ καλή ιδέα. Νομίζω ένα daily digest με τους τίτλους από όλα τα
άρθρα, και 4-5 γραμμές απο το καθένα θα ήταν και πολύ καλύτερο για το
feed, και ποιο οργανωμένο για όσους ενδιαφέρονται να τα διαβάσουν.

+1   Ένα feed για τον Πλανήτη με links στα posts και 4-5 γραμμές και είναι readyδες.

Κάποιος να το πει στα παιδιά :P

Dimitris Glezos

to planet...@googlegroups.com
2011/1/16 tzikis <bill...@gmail.com>:

> Πολύ καλή ιδέα. Νομίζω ένα daily digest με τους τίτλους από όλα τα
> άρθρα, και 4-5 γραμμές απο το καθένα θα ήταν και πολύ καλύτερο για το
> feed, και ποιο οργανωμένο για όσους ενδιαφέρονται να τα διαβάσουν.

Yup. Αν το daily digest δεν είναι εύκολο να υλοποιηθεί, ένα "Read
More..." θα ήταν υπερ-αρκετό.

--
Dimitris Glezos

Transifex: The Multilingual Publishing Revolution
http://www.transifex.net/ -- http://www.indifex.com/

Yaglb

to Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ
Θελω να ζητησω συγγνωμη, για το γεγονος. Συμβαινει σχεδον το τελευταιο
μηνα και εν μερει οφειλεται πως τελειωσε ο αποθηκευτικος χωρος στο
Picasa (να 1G φωτογραφιες στ blog!)
και ανεβαινουν προσωρινα στον σερβερ μας.
Αυτο συντομα θ' αλλαξει με την επικειμενη αλλαγη, της δηιουργιας της
νεας σελιδας.
Παντως και τις επομενες ημερες θα γινει προσπαθεια να διορθωνονται οι
εικονες.
Δυστυχως το rss δε διαβαζει την αλλαγη μεγεθους μεσω του wp η αυτης
που ορισζουμε με html.

Ακομα αφου αναφερθηκε, αν και ειχαμε σκοπο να επικοινωνησουμε με τον
ΣΙμο:
Το επερχομενο OSARENA που θα λαβει τη θεση του Yaglb, μπορει να ερθουν
ημερες που θα εχει και 20 ηρθρα.
Σε καθε περιπτωση -χοντρικα- θα ειναι περιπου 10-12 ημερησιως.
Και αν προσθεσετε καποιες φορες και τα εξτρα, σχετικα με τα διαφορα
rojects, μιλαμε για ογκο αρθρων.

Αυτο πρεπει να ληφθει υπ' οψι και ναι το καλυτερο θα ηταν το Read More
με λιγες γραμμουλες στην αρχη.

Σας ευχαριστω για τη κατανοηση και ελπιζω ν' αντιλαμβανεστε ποσο
δυσκολη ειναι η καθημερινη αρθογραφηση και μαλιστα σε μια πλατφορμα,
οπως το Blogger...

Kostas Boukouvalas

to planet...@googlegroups.com, Yaglb
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ 29/01/2011 05:10 οΏ½οΏ½, οΏ½/οΏ½ Yaglb οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½:
> [...]

> οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ 20 οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½.

οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½, οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½ οΏ½ οΏ½ οΏ½ οΏ½ οΏ½.

οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½; οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ Mac οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ MacArena οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ (Macarena). :P

> [...]

> οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½,
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ blogger οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½. οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ wordpress οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½.

Yaglb

to Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ
Το Σαπιομηλαρακι (στου ρυθμους του Ερωτευμενακι <aka Visi>) καλυτερα!
Παντως υπαρχουν δυο προτασεις απο ανθρωπους να γραφουν για Mac, μα το
απορριψαμε.
Ξερω γω? Δε μας πηγαινε να εχει τετοιο υλικο η σελιδα, ουτε να
εμπλακει τ' ονομα της με Mac (& win).
Mα πλακα-πλακα, αν καποιοι εστηναν ενα Mac portal Ελληνικο και με καλα
αρθρα θα γινοταν top & εμπορικα ακομα.

Btw πιστευω απο χθες, εχει διορθωθει το θεμα με τις εικονες, μα οπως
και να εχει, το osarena, ερχεται καπου αρχες Φλεβαρη και πρεπει να
βρεθει και μαι λυση σχετικα με το planet.

Εδω να ξεκαθαρισω πως το Yaglb δε μπηκε στο planet προς "αγραν"
επισκεπτων.
Μπηκε επειδη ΠΡΕΠΕΙ να ειναι, οπως ΠΡΕΠΕΙ να ειναι και καθε Ελληνικη
σελιδα/blog που ασχολειται με ανοιχτο & ελευθερο λογισμικο.
Εξ' αλλου ο λογος που βγηκε (καρο πριν) απο το αντιστοιχο planet του
Hellug ηταν ο ογκος των αρθρων του.
Βεβαια εχουν γινει σχετικες ερωτησεις για την απουσια του Yaglb απο το
planet και με σχολια μα και σε καποια forum.
Και βεβαια, σε καμια περιπτωση δε θελουμε να κανουμε αισθητη τη
παρουσια μας ετσι. Οπως και να εχει σε αυτο (παρουσια του blog) δεν
υπαρχει προβλημα.
Μπορω να πω μαλιστα πως κοβουν επισκεπτες τα planets, μα και παλι δε
μας πειραζει.
Το Planet και δη του ellak το θεωρουμε ΥΠΕΡ-ΑΝΑΓΚΑΙΟ για το Ελληνικο
web και το στηριζουμε.
Αρα σε καμια περιπτωση δε θελουμε και τη δυσλειτουργια του η εστω την
αγανακτιση, εστω και απο καποιον.
Υπενθυμιζω πως κατα μια πρωτη εκτιμηση θα υπαρχουν απο 10-12-15 αρθρα
ημερησιως και σε καμια περιπτωση παρομοιας θεματολογιας, ωστε να
συμπτυχθούν.
Απο την αλλη οταν εχει πολλους αρθογραφους ειναι καπως δυσκολο ενιοτε,
να βαλεις καποια ορια η περιορισμους, περα απο τους παγιους που πρεπει
να υπαρχουν και να τηρουνται.
Και επιδιωξη μας ειναι τα πολλα & συγχρονως ποιοτικα αρθρα.

Και για να μη σας κουραζω, κρινετε τι ειναι καλυτερο. Οπως και να εχει
καμια απολυτως παρεξηγηση δε θα υπαρξει.
Μαλιστα θα θελαμε οσοι εχετε κατι που θελετε να προβαλλετε πιο πολυ να
μας "ενοχλειτε".

Και τελεωνοντας, αυτο που εχω δει (ο καθενας μπορει να το
εξακριβωσει), ειναι πως εδω στην Ελλαδα εχουμε πολυ δυνατες δουλειες,
μα το πραγμα καπου φρεναρει...
Ενα παραδειγμα:
Οι Ελληνικες σελιδες σχετικα με το Arduino (που ειναι και το μελλον).
Αξιολογοτατες και μακαρι να δουμε κατι ενωμενο και απο εκει μα και απο
αλλους.
Multimedia, Android, Ρομποτικη, Ανοιχτο Λογισμικο.
Αυτα ειναι τα βασικοτερα που περιμενουμε να δουμε τα αμεσως επομενα
χρονια (& μηνες).
Εχετε αντιληφθει την ανοδο του Linux στην Ελλαδα?
Πως νεα παιδια των 20-22 χρονων εχουν αποψη (σωστη-λαθος, δεν εχει
σημασια) για το FOSS?
To θεμα ειναι πως εχουν αποψη....

Καποιοι προβληματισμοι και συμπερασματα, αφορμης δοθείσης.
Ελπιζω μη σας κουρασα.

tzikis

to Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ

Δεν νομίζω οτι η ερώτηση αν πρέπει ή όχι να είναι το YAGLB ή το
osarena στον πλανήτη, εφόσον αυτό δεν επιβαρύνει τον σκοπό και τη
λειτουργία του. Αυτό που έθεσα προσωπικά είναι το αν μπορεί να βρεθεί
μια λύση, έτσι ώστε να μην υπάρχει δυσαναλογία posts στο rss feed.
Ειδικά με το OSARENA που θα έχει 15 άρθρα ημερισίως, νομίζω δρα άσχημα
και προς τον πλανήτη, καί προς το OSARENA, το 60-70% (και πάλι, με
βάση μια πρόχειρη μέτρηση, υπάρχουν γύρω στα 7 άρθρα την ημέρα εκτός
τους YAGLB) του feed του πλανήτη να είναι posts του OSARENA. Η απλή
λύση που πρότεινα εγώ είναι ένα rss, που κάθε post του θα είναι ένα
daily digest όλων των post του OSARENA, με τίτλο, 3-4 γραμμές, και
read more για το κάθε post.

Constantinos C

to planet...@googlegroups.com
Αλλοιμονο, δε παρεξηγησα τα γραφομενα σου.
Επισης συμφωνω για το raead more.
Ειναι κατι που πρεπει να γιει απο εμας η απο το planet?

tzikis

to Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ
Νομίζω το λογισμικό του πλανήτη δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο, αλλά
αυτό το ξέρουν οι διαχειριστές. Μπορείτε όμως να το κάνετε εσείς αυτό.
Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα php/python/ruby/perl (τα κάλυψα όλα;)
scriptάκι, που όταν καλείται φορτώνει το αρχικό xml, και μετά απο
κάποιες αλαγές, επιστρέφει το αλλαγμένο. Έπειτα δίνετε τη διεύθυνση
αυτού του script στον πλανήτη, αντί για το αρχικό feed.

george pitoulias

to planet...@googlegroups.com
Ναι, δεν το κάνει ο πλανήτης αυτό. Π.χ. στο Drupal υπάρχου επιλογές
για το πως θα γίνει αυτό, δηλαδή το περιεχόμενό τους (μόνο τίτλοι,
τίτλοι και περίληψη, πλήρες κείμενο). Προφανώς θα υπάρχει και κάτι
παρόμοιο και στο υπόλοιπα CMS.

Στις 2 Φεβρουαρίου 2011 7:32 μ.μ., ο χρήστης tzikis
<bill...@gmail.com> έγραψε:

Simos Xenitellis

to planet...@googlegroups.com, Constantinos C
2011/2/3 george pitoulias <gpito...@gmail.com>:

> [...]
> παρόμοιο και στο υπόλοιπα CMS.
>
> Στις 2 Φεβρουαρίου 2011 7:32 μ.μ., ο χρήστης tzikis

Πρέπει να πω ότι τώρα διάβασα όλη τη συζήτηση (άφησα τη συζήτηση να
εξελιχθεί ϰ ήμουν και ~offline για ένα διάστημα).
Απαντώ γενικά σε όλη τη συζήτηση.

1. Είναι εξαιρετικό που θα εξελιχθεί το yalgb σε νέα μορφή για ελ/λακ.
Αν το 'OS Arena' είναι από το 'open-source', αυτό που θα πρότεινα
είναι να γίνει 'OSS Arena'.
Διαφορετικά, αρκετά άτομα θα το πάρουν ως «Operating System».

2. Σε κάθε περίπτωση θέλουμε να βλέπουμε αυτό το δικτυακό τόπο στον
πλανήτη ελ/λακ.

3. Αν η νέα μορφή είναι του στυλ 'OpenSource Arena', τότε μπορείς να
στείλεις ένα banner για να μπει στη δεξιά πλευρική στήλη.
Διαστάσεις 170x[50-55]. Ως νέο, θα τοποθετηθεί πάνω από το υπάρχον με
το OpenSUSE.

4. Με $5 (3.6€) το χρόνο, μπορείς να νοικιάσεις 20GB χώρο στο Google,
που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για το Picasa
(μπορείς να μοιράσεις το χώρο μεταξύ του GMail σου και της Picasa).

5. Υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα και άγνωστα πράγματα για ελ/λακ που
πιστεύω ότι θα ήταν καλή ύλη για το νέο δικτυακό τόπο.
Οπότε, είναι καλό να υπάρχει τρόπος να μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει
μαζί σου για να αναφέρει αυτά τα νέα πράγματα.
Για παράδειγμα, κάποιο Google Group ή shoutbox όπου θα υπάρχει
επικοινωνία των επισκεπτών με τους αρθρογράφους.

6. Με ~20 δημοσιεύσεις την ημέρα από το νέο δικτυακό τόπο, είναι καλό
να υπάρξει ρύθμιση ώστε να δημιουργείται
μια καθημερινή σελίδα με τη περίληψη των δημοσιεύσεων. Δηλαδή θα
φαίνεται μια καταχώρηση την ημέρα όπου θα περιγράφει
την θεματολογία αυτών των 20 δημοσιεύσεων, σε πίνακα 3x7 ή 2x10, με
συνδέσμους για το καθένα προς τα επιμέρους άρθρα.
Και να μπει στον πλανήτη ελ/λακ αυτή η ροή.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να φτιάξεις ένα τέτοιο «daily digest».
Ψάξε στο διαδίκτυο για «rss daily digest» και θα βρεις πάρα πολλές
επιλογές.
Τυπικό παράδειγμα, paper.li.

Γενικά προτιμούμε τα ιστολόγια να παρουσιάζουν τα πλήρη άρθρα τους
στον πλανήτη ελ/λακ, ωστόσο η περίπτωση αυτή είναι ειδική,
μιας και είναι οργανωμένη προσπάθεια αρθρογράφησης.

Κάτι τέτοιο βοηθάει με πολλούς τρόπους,
α. Είναι σημαντικό να φτιάξεις ούτως ή άλλως μια τέτοια καλή ημερήσια
περίληψη για τους αναγνώστες που θέλουν την περίληψη.
Ως μέρος του έργου σου, παρέχεις και εβδομαδιαία περίληψη, και
μηνιαία. Με χρήση RSS αυτά αυτοματοποιούνται εύκολα.
β. Βοηθάει ώστε οι επισκέπτες πηγαίνουν στο νέο δικτυακό τόπο για να
διαβάσουν ολόκληρο το άρθρο, με περισσότερες πιθανότητες να αφήσουν
σχόλια.
γ. Επιτρέπει να χρησιμοποιείς περίπλοκο markup στις σελίδες, κάτι που
το λογισμικό του πλανήτη ελ/λακ κόβει. Για παράδειγμα, βίντεο Youtube.

Σίμος

Simos Xenitellis

to planet...@googlegroups.com, Constantinos C
2011/2/4 Simos Xenitellis <simos...@googlemail.com>:

Ο Κωνσταντίνος απάντησε στο παραπάνω με προσωπικό και υπήρξε
περισσότερη συζήτηση
(υπάρχει αναφορά και στο
http://kigka.blogspot.com/2011/02/yaglb-osarenanet.html#more ;-/ )
Οπότε απαντώ και εδώ για να κλείσει το thread.

Ο νέος δικτυακός τόπος του osarena.net θα είναι σε WordPress οπότε
υπάρχει επιλογή για daily digest.
Ακόμα, κοιτάω να δω πως μπορείς να μετατρέψεις ένα RSS feed σε RSS
feed με daily digests. Θα ενεργοποιηθεί κάποιο από τα δύο.

Για τώρα αφαίρεσα το kigka.blogspot.com μιας και έκλεισε.

Είναι καλό να δώσουμε την προσοχή μας αυτές τις μέρες στο νέο ελληνικό
περιοδικό LinuxInside, και αν σάς αρέσει να το προωθήσετε με μια
εγγραφή στο ιστολόγιό σας, όπως έγινε ήδη από
http://ghadjikyriacou.blogspot.com/2011/02/linux-inside-1.html
http://mrpc.pramnos.net/2011/02/linux-inside/
http://elkosmas.gr/2011/02/04/li_1/

Σίμος