حالت فعلی تیم و پروژه

Master

to Persian_OS
بسم الله الرحمن الرحیم
همونطوری که دوستان مستحضر هستند تیم پرژن او آس بمدت دوسال هست که
فعالیت هاش رو به حالت تعلیق در آورده .
دلیل این امر هم مشکلات عدیده ای بوده که بر سر راه بوجود امده بود .
اما خوشحالم خدمت همه دوستان و علاقمندان عرض کنم شخصا بشما قول میدم تا
فعالیت گروه دوباره از سرگرفته بشه .و شاهد پیشرفتهایی در این زمینه
باشید .
ممکنه برای بیان این مطلب کمی زود باشه اما بواسطه مهیا شدن بعضی امکانات
پایه ای سرعت پیشرفت نسبت به قبل افزایش پیدا کرده و امید اون میره که
بتونیم این بار حداقل برای مدتی حجم فعالیت ها رو زیاد تر کنیم

پیرو مطالب بالا دوستانی که تقاضای پیوستن به تیم رو دارند تا اطلاع
ثانوی دست نگه دارند تا اعلام کنیم
با تشکر
سید حسین حسن پور
تابستان 88

Seyyed Hosssein Hasan Pour

to persi...@googlegroups.com, Persian_OS
بسم الله الرحمن الرحیم .
خب الان تقریبا  بیشتر از 3 سال ونیم از آخرین پیامم اینجا و قولی که داده بودم برای ادامه کار .
متاسفانه  کارها اونطوری که پیش بینی میکردم خوب پیش نرفت و مشغله ها انقدر زیاد شدن که از
تحقیق تو این زمینه دور موندم . . اما مقالاتی که نوشتم و کارهایی که کردم بخشیش رو تو این سایت قرار دادم :
http://forum.ustmb.ir/forum140.html
امیدوارم وقتی هم بدست بده که بتونم چیزهایی هم که یاد گرفتم و بلدم ولی فرصت نشد اموزش بدم یا روش کار کنم  رو هم به دیگران انتقال بدم
کسایی که علاقمند به فعلالیت تو این زمینه هست میتونن تو همون لینکی که دادم مراجعه کنن و سوالی اگه دارن بپرسن و یا اگه میخوان همکاری کنن اونجا مطرح کنن دانشجوهایی هستن که
تو این زمینه علاقمندن و میتونید با کمک هم کاراتون رو پیش ببرید .
من هم اگر وقت کنم و کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمیکنم .
برای همتون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم .