Thank you from Gurudeva

1 view

Srivas Thakur Das

to ParamGa...@googlegroups.com

Dear devotees,

Please accept my blessings.

All glories to Srila Prabhupada.

I would like to, from the bottom of my heart, thank you for the hundreds of letters, messages on Skype, phone calls, etc.., I received these last days.

May Sri Krsna, the Supreme Enjoyer, the Supreme Friend and  Supreme Proprietor reciprocate these gestures of love and appreciation, it will all reach His lotus-feet.

I am a small servant of Srila Prabhupada, and like a bee, I collect and deposit the nectar at His lotus-feet, and He delivers them to Sri Krsna.

Sri Ananga Manjari dd, of Portugal, is preparing a "report" on the VP in Zürich.

Within a few days she will send it to you.

Again thank you! Hare Krsna!

Queridos devotos,

Por favor, aceitem minhas bençãos.

Todas as glórias a Srila Prabhupada.

Eu gostaria de, do mais profundo do coração, agradecer à vocês pelas centenas  de cartas, mensagens em Skype, telefonemas, etc., que eu recebí nestes últimos dias.

Possa Sri Krsna, o Desfrutador Supremo, o Amigo Supremo e o Proprietário Supremo,  reciprocar estes gestos de amor e apreciação, pois tudo vai unicamente para os pés-de-lótus D'Ele.

Sou um pequeno servo de Srila Prabhupada, e como uma abelha, coleto estes néctares, deposito aos pés-de-lótus dele, e ele os entrega para Sri Krsna.

Sri Ananga Manjari d.d., de Portugal, está preparando uma "reportagem" sobre o VP em Zürich. Dentro de alguns dias ela vai envia-la  para vocês.

Mais uma vez muito obrigado! Hare Krsna!