Biz burada yillar oncesinin anilarini yinelerken siz neredeydiniz ?
Dilegimiz, Mart ayinda takrar ayni yerde yapacagimiz ve
ogretmenlerimizi de getirmeyi amacladigimiz toplantida sizlerinde
aramizda olmasidir.
Bizi kirmayacaginiz inanciyla .
http://groups.google.com.tr/group/PL973/web/16-ocag-2009-istanbul-restoran?hl=tr
bağlantısını tıklayın veya bağlantı çalışmazsa tarayıcınızın adres
çubuğuna yapıştırın.