みなさん こんにちは。
楽しい夏休みをすごしていますか。NCSUのESLのQuarterman先生からメールが来ました。この夏、NCSU summer ESL プログラムに日本から3人 留学生が来て、7月のはじめから8月のはじめまでkキャンパスのりょうに住んで、英語を勉強するそうです。英語会話のパートナーのボランティアをさがしています。If you are interested in it, please email me. I will give your email address to Prof. Quarterman and she will send you an invitation for the welcome party for international students. Simply you go to the party ( beginning of July), meet students from all over the world. It's a great opportunity to meet Japanese students (and others), to make friends, to practice Japanese, to have fun with them and, to learn from each other. If you are around campus or Raleigh area this summer, email me at ku...@ncsu.edu.
Ueda