oportunitats per els musics i les musiques

Mac AndriOO

to Musiq...@googlegroups.com, amar...@multiona.com, LAndreu Campanario Ponga
he plantejat a la Xarxa de perruqueries i centres de eaterica dels territoris de la BooleRambla promoure un cicle de Tertulies orientades a
persones joves que no troben la seva primera feina i
persones grans que han estat despatxades del mercat del treball i no troben cap manera per generar els ingresos que necesiten per viure amb dignitat.

Havia pensat que, tant en la elecció i preparacio dels continguls com amb alguna peça gravada , a traves de video conferencia i/o en una participacio presencial per alguna de les sessions fora bo comptar amb tu

Que et sembla ? em pots donar la teva opinio i , potser. un punt de vista contestant aquest email ?
Gracies

Andreu
pd per promoure una millor actitud davant de tot ..... canviar tu fa que canviio jo i que canviin ells i elles

Havia pensat , tambe,
la teva musica o la de algun company i/o companya podria acomoanyar els contingutsvde les sessions