Fwd: Sztafeta - Ulf Ekman - Zapraszamy na spotkanie w środę

Andrzej Lewek

to msj-krk-dr...@googlegroups.com, msj-krk-d...@googlegroups.com, meskie...@googlegroups.com

Pozdrawiam serdecznie
Andrzej

Sztafeta - Ulf Ekman - Zapraszamy na spotkanie w środę

UWAGA!
Spotkanie w kościele. Prosimy o zabranie środków ochrony osobistej, głownie maseczek do zakrycia nosa i ust. Zachowujemy zasadę DDM - Dezynfekcja Dystans Maseczka...
Spotkanie również w przestrzeni wirtualnej - zapraszamy na YouTube i Facebooka.

Zapraszamy na kolejne nasze spotkanie.

… co usłyszałeś ode mnie za pośrednictwem wielu świadków , przekaż zasługującym na wiarę ludziom , którzy też będą zdolni nauczać i innych (2 Tm 2,2)

20 stycznia 2021 odbędzie się kolejne spotkanie otwarte Mężczyzn Świętego Józefa w Krakowie. Naszym gościem (online) będzie Ulf Ekman. Podejmie ważny temat: “Sztafeta” - Co usłyszałeś - przekaż
Bądźcie z nami 20 stycznia 2021 w kościele na Podgórzu i na łączach internetowych przez stronę mezczyzni.net

Gość specjalny: Ulf Ekman
charyzmatyk, szwedzki teolog, misjonarz i etnograf. Były pastor i założyciel sieci kościołów i Kościoła Livets Ord. W 2014 roku przeszedł na katolicyzm wraz z żoną.

Środa 20 stycznia 2021

18:30 Msza Święta w kościele, po Mszy spotkanie w kościele zakończone spotkaniami w małych grupach,
Kraków – Podgórze, ul Zamoyskiego 2

Skuteczne pomnażanie uczniów Jezusa wymaga dobrej strategii. Kryterium św. Pawła uczy, jak dobierać i formować przyszłych liderów i skutecznych ewangelizatorów. Czy spostrzeżenia św. Pawła mają szansę jeszcze dziś zadziałać? Tematem podzieli się z nami Ulf Ekman. Ulf przez wiele lat tworzył bardzo skuteczne w dynamice ewangelizacyjnej wspólnoty. Jak to dziś zrobić, by nasza ewangelizacja naprawdę zmieniała ludzi? Posłuchajmy eksperta. Zapraszamy

Pytania do małych grup

1. "Kościół to gra zespołowa." Jak odnajduje sie w wizji Kościoła, w którym każdy ma swoje zadanie do wykonania?
2. Czy wiem, od kogo otrzymałem wiarę? Czy wiem komu powinienem (chcę) ją przekazać?
3. Do czego szczególnie czuję się dziś wezwany?

Dla osób online link do dzielenia na ZOOM-ie:
https://zoom.us/j/95631312544?pwd=V2hNbmFLK3VPdjNWbnNJd0U0UmFWZz09
Meeting ID: 956 3131 2544
Passcode: MSJ

Zapraszamy!

Ulotka - zaproszenie do wydrukowania.

Osoby, które nie mogą być z nami na żywo - Zapraszamy online.

Transmisja Online - w czasie trwania spotkania: 20 stycznia 2021 od około 19:20 do około 21.
Transmisja nie będzie obejmowała spotkania w małych grupach.

LINK DO TRANSMISJI

Spotkanie transmitowane online
zapraszamy również osoby, które nie mogą być osobiście.

Pod koniec lutego 2021 zapraszamy Cię na wspólne rekolekcje w drodze.

Tu możemy sprawdzić swoje siły w czasie górskiej wędrówki, poznać nowych przyjaciół, doświadczyć Boga w spotkaniu z górską przyrodą.
W programie nieco męskich wyzwań, sporo świadectw i rozmów na ważne tematy.
Weekend będzie się odbywał w podgrupach 5-osobowych z zachowaniem standardów sanitarnych.

Więcej…

Po majowych rekolekcjach liderów męskich inicjatyw podjęliśmy wspólnie spotkania online inspirujące nas do działania.
W ciągu ostatnich miesięcy odbyliśmy 4 takie spotkania.
Chciałem Cię zaprosić na szóste spotkanie w tej serii. Tym razem swoim doświadczeniem podzieli się z nami doświadczony lider z bratniego narodu węgierskiego.

Mamy przekonanie, że będzie to bardzo ważne spotkanie, które być może pokaże nam nie tyle drogę przetrwania, co drogę do pełni chrześcijańskiego życia...
Pomimo trudnego czasu przez który przechodzimy.
Serdecznie zapraszamy!

Spotkanie 8 lutego 2021 godz 21:00
Więcej…

Zapraszamy wszystkich mężczyzn na specjalną - męską edycję kursu ALPHA.

Kurs Alpha to cykl 12 spotkań zakończonych wspólnym wyjazdem. Spotykamy się w luźnej atmosferze, by wspólnie zastanowić się nad pytaniami, które nurtują większość z nas nt. Boga, kościoła, sensu życia, Jezusa i wielu innych kwestii dotyczących wiary chrześcijańskiej.
Ruszamy w środę 3 lutego - spotkania co środę do 12 maja.
Kurs hybrydowo - na ile będzie to możliwe - stacjonarnie. Uzupełniająco (w przypadku obostrzeń lub choroby) online na zoom-ie.
Zapraszamy!
Więcej…

Wsparcie MśJ

Zachęcamy Was do wsparcia naszej działalności. Każda złotówka wpłacona na nasze konto pomaga nam lepiej służyć wspieraniu rozwoju mężczyzn.

Darowizny na cele statutowe stowarzyszenia można wpłacać na konto PLN:

51 2130 0004 2001 0687 5363 0001
Stowarzyszenie Mężczyźni Świętego Józefa
ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków
Tytułem: Darowizna na cele statutowe stowarzyszenia

Wsparcie OnLine

Wpłacający wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Dotpay na potrzeby realizacji Płatności zgodnie z ustawą z dnia 29. sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 r. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami.
Twitter
Facebook
Website
Copyright © 2021 Mężczyźni Świętego Józefa, All rights reserved.
Otrzymujesz ten list, ponieważ wypełniłeś ankietę na spotkaniu Mężczyzn Świętego Jóżefa

Wolny od wirusów. www.avast.com