Fwd: “Synod. Dobro, które przygotował Bóg?” - Aleksander Bańka - spotkanie już w środę

Andrzej Lewek

to msj-k...@googlegroups.com
Zapraszam dziś na spotkanie.

Pozdrawaiam
Andrzej

---------- Forwarded message ---------
Od: Andrzej Lewek <newsl...@mezczyzni.net>
Date: pon., 14 mar 2022 o 06:26
Subject: “Synod. Dobro, które przygotował Bóg?” - Aleksander Bańka - spotkanie już w środę

“Synod. Dobro, które przygotował Bóg?” - Aleksander Bańka - spotkanie już w środę

Synod. Dobro które przygotował Bóg?

Zapraszamy na kolejne nasze spotkanie.

Do zobaczenia!

“Ja jestem drogą i prawdą, i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie..” (J 14,6)

“Synod” Dobro, które przygotował Bóg?

16 marca 2022 odbędzie się kolejne spotkanie otwarte Mężczyzn Świętego Józefa w Krakowie. Naszym gościem będzie Aleksander Bańka Podzieli się z nami tematem: “Synod. Dobro, które przygotował Bóg?”
Bądźcie z nami 16 marca 2022 w kościele w Podgórzu i na łączach internetowych przez stronę mezczyzni.net

Gość specjalny: Aleksander Bańka

Aleksander Bańka

dr hab. prof. UŚ, filozof, członek Rady ds. Apostolstwa Świeckich KEP, politolog, lider Centrum Duchowości Ruchu Światło-Życie Archidiecezji Katowickiej, przewodniczący Rodziny św. Szarbela w Polsce.

Środa 16 marca 2022

18:30 Msza Święta w kościele, po Mszy spotkanie zakończone dzieleniem w małych grupach,
Kraków – Podgórze, ul Zamoyskiego 2

Żyjemy w czasach zamętu. Kościół znalazł się na zakręcie. Ojciec Święty zaprosił Kościół do autorefleksji. Chodzi o spojrzenie w głąb naszych kościelnych uwarunkowań tak, by dostrzec (wspólnie rozeznać) drogę na którą zaprasza nas Bóg. Jak możemy odkryć to dobro, które Bóg przygotował w naszych tak nieoczywistych czasach?
Posłuchajmy eksperta.
Zapraszamy!

Zapraszamy!

Pytania do małych grup

Spotkanie w małych grupach po nauczaniu

1. Co możemy zrobić, by lepiej się wzajemnie słuchać i rozumieć?
2. Jaką mam przestrzeń odpowiedzialności w mojej wspólnocie / parafii / diecezji?
3. Co synod może zmienić w moim rozumieniu Kościoła?

Dla osób online link do dzielenia na ZOOM-ie (dostępny po nauczaniu, około 20:45):
https://zoom.us/j/95631312544?pwd=V2hNbmFLK3VPdjNWbnNJd0U0UmFWZz09
Meeting ID: 956 3131 2544
Passcode: MSJ

Spotkanie transmitowane online
zapraszamy również osoby, które nie mogą być osobiście.

Zapraszamy na inne wydarzenia.

Zapraszamy na spotkanie dla osób zaangażowanych w ruch Mężczyzn Świętego Józefa.
Temat: JAK BUDOWAĆ SKUTECZNE ŚWIADECTWO?

Spotkanie odbędzie się:
– na żywo – Kamieniołom św Jana Pawła II – Kraków ul. Zamoyskiego 2
– online poprzez ZOOM
– poprzez transmisję na youtube.

Prosimy o zabranie notatników, kartek i długopisów.

Wspólnie z Kingsmen zapraszamy na Quest Weekend w Korbielowie.

WYZWANIE

Wędrówki dla mężczyzn składają się z serii trzech wypraw Quest, które można odbyć w ciągu trzech lat. Każda kolejna podróż jest trudniejsza fizycznie, duchowo i wymaga przygotowań. Elementami Quest Weekendu są codzienna cisza oraz  wprowadzenie lub świadectwo rozwijające temat danego dnia. Mężczyźni będą pracować osobiście nad wymagającymi pytaniami.

Józef - mąż Maryi

Zapraszamy na weekend z Mieczysławem Guzewiczem.

Gość spotkania: Mieczysław Guzewicz
Mieczysław Guzewicz jest doktorem teologii biblijnej, który łączy swoją wiedzę z wieloletnim doświadczeniem małżeńskim i rodzinnym – prowadzi konsultacje, rekolekcje, konferencje i spotkania o tej tematyce, jest również autorem licznych publikacji na temat Biblii oraz życia rodzinnego

Więcej…
Zapraszamy do męskiej formacji w małych grupach.
Warto inwestować we własny rozwój!!!

Wsparcie MśJ

Zachęcamy Was do wsparcia naszej działalności. Każda złotówka wpłacona na nasze konto pomaga nam lepiej służyć wspieraniu rozwoju mężczyzn.

Darowizny na cele statutowe stowarzyszenia można wpłacać na konto PLN:

51 2130 0004 2001 0687 5363 0001
Stowarzyszenie Mężczyźni Świętego Józefa
ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków
Tytułem: Darowizna na cele statutowe stowarzyszenia

Wsparcie OnLine

Wpłacający wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Dotpay na potrzeby realizacji
Płatności zgodnie z ustawą z dnia 29. sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 r. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami.

https://mezczyzni.net/o-nas/wesprzyj-nas/

Twitter
Facebook
Website
Copyright © 2022 Mężczyźni Świętego Józefa, All rights reserved.
Otrzymujesz ten list, ponieważ wypełniłeś ankietę na spotkaniu Mężczyzn Świętego Jóżefa

Our mailing address is:
Mężczyźni Świętego Józefa
Zamoyskiego 2
Krakow 30-523