2022: 26 NOV. CRISTMAS PRAYER PERFORMANCE. KUNST I KIRKEN / ART IN CHURCH. JULEGUDSTJENESTE MED JULEFROKOST. CHRISTMAS SERVICE WITH CHRISTMAS LUNCH

1 view

Lotte Kjøllers Nyhedsbrev

to lk-kunst_dk

P1010153.jpg

JULEAFSLUTNING MED GUDSTJENESTE PERFORMANCE

White Angel Church Juleafslutning med Gudstjeneste Performance 26 november 2022 kl. 12 - 16. Vi skal jo fejre Jesus Kristus og Juleenglene. Det gør vi i et rum hvor der bor rigtige engle - så håber vi at I kan se dem. Lotte Kjøller vil holde en kortere tale om året der gik og julen. Vi vil bede sammen, velsigne jer og jeg vil bede jeres skytsengel give sig til kende. Dørene er åbne for tilgang kl. 12 og kl. 12.30  lukker dørene og bliver låst og Gudstjenesten starter. Derefter spiser vi den medbragte julemad som nadvermåltid.

Folk fra fremmede lande er velkomne til at tage en hjemstavns juleret med.

Varighed: ca. 4 timer

Afholdelsessted: Foreningshuset.  Riddersalen, Rungstedvej 23, 2970 Hørsholm

Lokalitet: Foreningshuset / Riddersalen

TILMELDING:

Tilmelding: voksne 150 kr  børn 50 kr der betales til min konto:

reg nr: 3170         konto nr: 3171935121       senest onsdag d. 24/11 kl. 12.

Spørgsmål besvares af Lotte på L...@Lk-kunst.dk. Tilmeld jeres retter til Lotte pr. mail.

MAD OG DRIKKE:

Alle deltagere både børn og voksne tager 1 ret til 6 personer med til Julebuffet. Jeg sørger for duge, servietter, mørbradbøffer, lun leverpostej, rugbrød, grovbrød, akvavit og øl samt te og kaffe til buffeen.

Hver familie skal sørge for drikkevarer til sig selv og sine samt evt. børnekost. Hver familie medbringer selv det de skal bruge af knive, gafler, glas, sevietter og tallerkener og møder op kl. 12 så de kan dække familiens bord.

Der vil være en flot julegave til flotteste bord.

Der er ovn og keramisk komfur til at lune de medbragte retter i medbragte ovnfaste fade eller gryder. Der er ikke mikroovn. Køkkenet har ikke effekter som grydeskeer osv.

BØRN:

Børnefamilier er velkomne til at medbringe legetøj til børn. Der er et rum de kan lege i uden legetøj.

DRESSCODE:

Vores bord bliver videofilmet men vi stiller det sådan at vi ikke filmer andre borde. Man er velkommen til at klæde sig ud som engel ligesom Lars og Lotte er.

Vi skal jo fejre julen, Jesus Kristus og juleenglene.